Huiskamer: Over jezelf.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ik dacht; het is misschien wel leuk als we mekaar wat over onszelf vertellen. -- Nou ik ben dus Roos, en nu 16 jaar. Zit in 5havo. Ik heb geen vriend, dat is een lang verhaal. Ik dans 16 uur in de week en doe daarnaast ook nog aan kickboksen. Vind dit helemaal geweldig. Daarnaast schrijf ik af en toe natuurlijk nog een gedichtje. Als ik mezelf in vijf woorden zou moeten beschrijven zou dat worden; Sociaal, gevoelig, eigenwijs, ongeduldig en betrouwbaar. Ik heb vorig jaar mijn beste vriendin verloren, waar ik soms nog best mee zit. Gelukkig heb ik een hele goede band met mijn zusje en kan ik alles bij haar kwijt. Hoop dat jullie ook wat van je laat horen! Liefs. |
| reactie 1
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
Hee wat erg voor je dat je je vriendin verloren hebt ik heb zelf op nare wijze een heel jonge buurvrouw en buurjongen verloren thuis wordt er niet over gepraat toch weet ik dat we er thuis allemaal best wel mee zitten (we zijn met zn 5en thuis) fijn dat jij zo goed met je zusje kan praten ! xxx A |
| reactie 2
|
|
|
Ah, naar dat jullie er niet over kunnen praten. Als er iets is, ik weet dat het toch anders is maarja, kun je het hier wel kwijt. Liefs. |
| reactie 3
|
|
|
Leyoo Berichten: 3 |
Hee, Wat sportief, 16 uur dansen in een week! Ik zit niet eens op een sport. ;p Ik ben 14 jaar, zit in vmbo 3. Ik heb een vader, een moeder, 3 broers, 2 zussen en 2 zusjes en een broertje. Gezellig hoor, zo druk thuis. =P Als ik mezelf zou moeten beschrijven in 5 woorden; Gevoelig, bijdehand, spontaan, betrouwbaar en dwars. Ik heb 10 maanden contact gehad met een jongen van 19. Het contact is nu verbroken en hij is er helemaal kapot van. Ik vond mezelf te jong en nu heb ik heb, door het contact te verbreken, verschrikkelijk pijn gedaan. Liefs. |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 13 |
ey Ik hou heeel veel van paarden etc, ben 18 jaar en schrijf en tekenen sinds mn 8ste. Zit nu op MBO Detailhandel. k'Heb n moeder, stiefpa en 2 halfbroertjes. k'Woon sinds 10 jaar in NL lieve groetjes |
| reactie 5
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Ik ben dus Renée, wordt in februari 15 en schrijf sinds maart 2008 gedichten omdat mijn vriendje het uitmaakte. (ik had 3,5 jaar met hem gehad en kreeg toen een briefje van een klasgenootje dat het uit was). Ik heb meer dan 7 jaar lang, 5 uur in de week geturnd, maar vanwege 2 gebroken botjes in mijn rug mag ik dat niet meer doen, Dit vind ik het erger dan het lijkt. Ik heb nu niet meer zo'n last van mijn rug, maar het is nog steeds niet 100% geheeld. Ik dans nu wel nog 1x per week. (Jazz-dance). Ik heb een zusje en gescheiden ouders met beide een nieuwe vriend/vriendin. Momenteel geen vriendje, de vorige vertelt me dat hij al die tijd op iemand anders is geweest, maar ik geloof er niets van. Hij zegt dit alleen om me te kwetsen, denk ik. Al mijn exen praten niet meer met me, maar ik weet niet zo goed wat ik verkeerd heb gedaan. Maargoed. Ik heb nu wel al een tijdje contact met een jongen via msn, hij is 18.. Maar ik heb hem nog nooit in het echt gezien.. Uhmm.. Ik zit in 3 atheneum, haal hartstikke hoge punten, maar ben helemaal niet slim Ik ben heel verlegen en krijg altijd een rood hoofd als iemand tegen me praat en ik durf nooit iemand aan te kijken. IRRITANT. Verder schrijf ik dus nogal vaak gedichten, en er komt binnenkort een gedichtenbundel van me uit Dit is wel genoeg he? liefs! |
| reactie 6
|
|
|
Oh bah, wat een spelfouten in mijn eerste post. Laat ik mijn verhaal maar even aanpassen, er klopt geen ruk meer van. ---- Ik ben nog steeds Roos, nu 17 jaar, en ik zit in 6VWO (jaja, ik mocht zomaar van 5H naar 6V, cool he?) Volgend jaar ga ik forensisch onderzoek studeren. Ik word een nieuwe CSI held. Ik heb op twee scharrels na nog steeds geen echte vriend gehad, ik durf me niet echt meer te binden. Bang om opnieuw gekwetst te worden, denk ik. Ik sport nu 21 uur in de week. Dit gaat goed samen met school, ik heb een aangepast rooster waardoor ik vaak maar 2 of 3 uurtjes per dag naar school hoef. Ik kan hierdoor vrijblijvend trainen. Verder heb ik geen interessant leven. |
| reactie 7
|
|
|
aikoDreamer Berichten: 9 |
Ik ben Merel en ben veertien jaar (word vijftien in april). Ik zit in 3 humane wetenschappen. Ik doe judo en zwemmen (3 uur zwemmen en 3 uur judo) en voor de rest schrijf ik heel erg veel. Ik heb een boek geschreven (ong. 45 pagina's niet zo veel dus) en ik schrijf gedichten in periodes. Mijn gedichten zijn niet zo goed, maar ik schrijf dan ook gewoon wat in mij opkomt. Voor de rest heb ik een broer en zus, maar die zitten op kot dus die zijn bijna nooit thuis en ik ben hier zowat enig kindje en dat is vreselijk. Ik heb geen lief, en heb dat op dit moment helemaal niet nodig. voila, dat is zowat wie ik ben. Groetjes Merel |
| reactie 8
|
|
|
DannyR Berichten: 65 |
Ik ben Danny, op het moment 18 jaartjes jong. Woon hier met me broer en moeder, mijn ouders zijn gescheiden. Ik zit op het moment in 4Havo, ik heb vantevoren Vmbo-t (nu Mavo genaamd) afgerond. Heb 2 Vmbo-t een keer over moeten doen, i.v.m. thuissituatie. Niet alleen ik, maar mijn broer die toenmaals Mbo zat, is dat jaar ook blijven zitten. Ondanks mijn leeftijd, en op welk niveau ik op het middelbaar zit, maak ik geen onderscheid onder wie dan ook. Ik heb zelf genoeg mee gemaakt in m'n leven, niet alleen ups maar te veel downs. Mijn moeder is medisch afgekeurd, diabetes door stress heeft ze. Door alle dingen die zijn gebeurd. Maar ben wel blij, want door dat.. Zijn wij met z'n 3 (4, met de hond erbij Dit is kort gezegt hoe mijn leven er een beetje uit ziet. Ik leef meer dag bij dag, voor je het weer is het voorbij! Danny. |
| reactie 9
|
|
|
BeYourself Berichten: 35 |
Ik ben Hiltsje op dit moment 15 jaartjes jonge Ik woon samen met mijn ouders en zusje verder heb ik nog 3 zussen. Na de vakanie ga ik naar 4-Havo. Sinds ik naar de middelabre school ging ben ik echt serieus begonnen met gedichten schrijven. Na wat dingen die zijn gebeurt ben ik er achter gekomen hoeveel vrijheid je het kan geven. Dit was even in het kort mijn leven. XXX me ------------------------------------------------------------------------- de waarheid- je kunt er voor weglopen maar daarvoor is de wereld te klein ©hiltsje |
| Naar boven | |