Huiskamer: Liefde
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Cyn96 Berichten: 5 |
Hee, Ik ben zelf ook verliefd heel erg verliefd.. Ik ben zelf 13 en mijn vriend is 17. Eigenlijk doen we alles wel , omdat we van elkaar houden.. |
| reactie 17
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1 |
[b] Ik ben verlieft ;( Maar wat heft het zien, hij ziet me niet staan ;( Ik huil daar van nachten maar het helpt niet hij weet het zelf dat ik op hem ben hij doet verder wel aardig maar,ik voel niet dat hij verlieft op mij is. ;'( [/b |
| reactie 18
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
hejj Ik heb een leuke jongen op het oog ik weet alleen of hij het ook weet! Ik hoop dat hij er ook achter komt Greets |
| reactie 19
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 10 |
Nee ben niet verliefd of een relatie Ben al 4 maanden vrijgezel.. vind het heerlijk. kan nu ook wel gedichten maken over de liefde zonder verliefd te wezen Je moet je er alleen in verdiepen naar die ene gevoel die je koestert. heb liever een goeie gozer dan een slechte die me niet goed behandeld en is zulke gozer niet in zicht dan geniet ik met volle teugen. |
| reactie 20
|
|
|
RlovesM Berichten: 1 |
ik heb een vriendje we zoene en spreke veel af en zie em veel op school verder doen we niet zo veel we hebbe ook nog niet zo heel lang xx R |
| reactie 21
|
|
|
Rainbow Berichten: 12 |
Ik ben er ook net achter gekomen, dat hij vreemd is gegaan |
| reactie 22
|
|
|
Saar1996 Berichten: 7 |
ik ben verliefd ik heb verkring gevraagd maar hij geeft elk meisje wat hij zie een knuffel en ik weet niet zo goed wat ik moet doen |
| reactie 23
|
|
|
xBreakdown Berichten: 9 |
Heb verkering, bijna 2 jaar |
| reactie 24
|
|
|
izzyz Berichten: 9 |
nou kijk. hmm. geen goed begin. altijd eerst hallo zeggen. overnieuw: hallo, nou kijk. bij mij ist nogal weird. ik ben wel verliefd ja. maar dan wel op een jongen van 17. ( ik ben 12. ) die in Tunesië woont en die ik van een chatsite ken. hij is ook op mij en we hebben wel iets. maar of dat nou echt is ? idk. weet iemand daar iets op te zeggen ? zo geholpen ? ;;. baaaaaai. 'xxxx. lovelove. <3 |
| reactie 25
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
ej ik he dat ook hoor, ik ken hem van de chat maar ik heb hem nog nooit gezien. Hij is 17 en ik 15 we hebben 25 juni 7 maanden verkering. maar van ons is wel egt alleen we zien mekaar nooit mss in de zomervakantie hahaha. liefz |
| reactie 26
|
|
|
izzyz Berichten: 9 |
bij mij is het ook wel echt. maar we zullen elkaar gewoon nooit zien. dat is niet realisties. hij woont in Tunesië dusja wat wil ik ? waar woont die gast van jou dan ? |
| reactie 27
|
|
|
mimi-rotuka Berichten: 21 |
ik had een vriendje een paar weken geleden heeft hij et leven van mij kapot gemaakt tegen mij zeggen dat ik niet mogt liegen nooit en dan zelf tegen mij alles hebben gelogen ik ben nog steeds erg kwaad op hem maar sinsdien verzin ik wel goede gedichten en izzys^btw niet iets doen als je niet in real kent mijn moeder is ooit eens bedreigt door iemand die zij kenden omdat ze wel eens haar mail op een of andere site had gezet nooit teveel aan het internet zitten (is alleen maar even een waarschuwing) |
| reactie 28
|
|
|
xjonneke Berichten: 2 |
Neeyy.. niet verliefd |
| reactie 29
|
|
|
Anoniempjuhh Berichten: 1 |
ik ben verliefd op een jongen die al 3 jaar een goede vriend is. het is echt hel vreemd. ik weet dat hij me aardig vind maar niet meer dan dat. eigenlijk durf ik niets te doen.... xxx |
| reactie 30
|
|
|
apache Berichten: 2 |
die tijd heb ik gehad |
| Naar boven | |