Gedichten check: je begrijpt me niet
|
startpost
|
|
|---|---|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Je denkt dat je me begrijpt, maar geloof me, dat doe je niet. Je kunt niet weten hoe het voelt, alsof je alles door mijn ogen ziet. Als je merkt dat ik kwaad ben, en je je weer eens overal mee bemoeit. Dan ga je weer zo zielig doen, terwijl je het alsmaar meer verknoeit. Dat je het er niet mee eens bent, boeit me dus geen ene zak. Maar hoe je me dat dan verteld... Ik denk dat ik het anders aanpak! Om mijn woede te uiten, schrijf ik dit gedicht. Je hoeft niet zo zielig te kijken, want je wéét dat je zo ruzie sticht! Als je toch merkt dat ik kwaad ben, waarom hou je dan niet op? Hou gewoon je mond over hem, anders zet ik deze vriendschap stop. Dan doe je een beethje voorzichtig, en komt niet meer zo dicht bij me. Schrijft dan weer die onnozele gedichten, maar hou die alsjeblieft bij je! |
| reactie 1
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Gaat dit toevallig over hetzelfde als in "de zwerver"? |
| reactie 2
|
|
|
yepp groetjes |
| reactie 3
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
mooi gedicht dit verhaal had ik heeeeeel vaak met mn ex daarom is het nu uit hij begreep me gewoon niet |
| reactie 4
|
|
|
Esther41 Berichten: 17 |
Heel mooi gedicht, ik herken er wel wat in. Super. |
| reactie 5
|
|
|
Tnxx xxxx |
| reactie 6
|
|
|
teuntje Berichten: 4 |
ik vind hem echt supermooi, en ik herken dr echt superveel in! ik zit trouwens geloof ik bij jou op school:O X |
| reactie 7
|
|
|
Tnxx voor reactie Op welke school zit jij dan?? xx |
| Naar boven | |