Gedichten check: huilmaar.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 8 |
Verdriet, pijn, Waarom moet alles zo klote zijn de mensen waarvan je houdt worden van je afgenomen daardoor voel je je ook zo klote De pijn in je hart De verdriet die ben je zat je wil niet constant huilen en probeer je je in te houden , ja dan krop je alles op en op een gegeven moment staan dan de tranen op de top laat je tranen stromen dat is het beste voor jezelf onthou 1 ding Jij voelt de pijn, en de ander niet. Huil ook waarbij andere zijn zodat die ook zien ; Je hebt echt verdriet dit gedicht is afgekeurd, toch zou ik graag willen weten wat jullie ervan vinden. x |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1 |
ik zie geen spellingsfouten, maar ik wil even zeggen dat ik het echt een ontzettend mooi gedicht vind. ik ben 2 maanden geleden mijn tante verloren aan kanker, en ik heb bij het lezen van dit gedicht echt zitten huilen, waarom hebben ze het afgekeurd? :O |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 24 |
Debzstarr, ik ben ook geen jury of zelfs maar beoordeler, maar dat afkeuren zou nog wel eens in die ene lange zin kunnen zitten. Bovendien zou ik, als ik jou was maar dat ben ik niet, iets meer op ritme en vorm van mijn gedicht letten. het is verder een heel mooi gevoelig gedicht, maar probeer het via het tellen van de lettergrepen meer in vorm te krijgen. |
| reactie 3
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Ik vind em echt mooi! Ik snap niet waarom het is afgekeurd. |
| reactie 4
|
|
|
Inepien Berichten: 2 |
Probeer de zinnen wat samenvattender te houden. Aansluitender van vorm! |