Gedichten check: Later wil ik...-Gedicht-
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Ironic Berichten: 93 |
Later wil ik groot worden, groot en sterk! Samen met jou mijn liefste, wij, het meesterwerk! Later wil ik een groot huis met erachter heel veel groen! Waar onze kindjes in kunnen spelen, en gewoon lekker zot kunnen doen! Later wil ik vele reizen maken met de hele familie bijeen! Helemaal naar de andere kant van de wereld Alle wondermooie plekjes, we gaan er overal heen! Deze toekomst is waarvoor ik momenteel leef waarvoor ik hier en nu besta. Waar het leven ons ook naartoe zal brengen Weet dat ik er altijd voor je sta! Want niet alles gaat altijd zoals je wilt Niemand weet wat er op ons af zal komen! Maar dat neemt niet weg dat een gelukkige jongen als ik Elke dag van deze toekomst mag blijven dromen! ------------------ De gedachte die mij op dit moment zo gelukkig maakt, neergezet op papier ---Mening???--- -Ironic- ------------------ |
| reactie 1
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
Heel mooi en lief ! xxx A |
| reactie 2
|
|
|
Dankjewel Ashley -Ironic- |
| reactie 3
|
|
|
Esther41 Berichten: 17 |
Dromen mag je altijd toch, dat doet iedereen toch, maar wel leuk dat je het op deze manier heb neergezet. |
| reactie 4
|
|
|
Tuurlijk! Maar het gaat er hier om dat ik kan dromen over een toekomst met m'n liefje, die ik zonder haar niet zou hebben? snapje -Ironic- |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 24 |
Ik heb , in mijn ogen - maar wat wil dat zeggen -, heel wat slechtere gedichtjes van je gelezen Ironic. Liefde maakt dus niet alleen blind, maar ook een goeie dichter van je |
| reactie 6
|
|
|
Heh dank je Egbert ben blij dat deze dan beter is -Ironic- |
| Naar boven | |