Vragen over de site: Reacties onder je bericht
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Ironic Berichten: 93 |
Als je op een gedicht klikt kan je onderaan zien dat je reacties kunt plaatsen, mits deze goedgekeurd worden door de schrijver. Maar nu vraag ik mij af als er iemand op een van mijn gedichten zo\'n reactie zet, waar kan ik die dan accepteren? Want misschien hebben er wel mensen op m\'n gedichten gereageerd zonder dat ik het weet en dat zou wel zonde zijn hé -Ironic- |
| reactie 1
|
|
|
Admin Berichten: 87 |
Je krijg altijd een e-mail als iemand een reactie heeft geplaatst bij je gedicht. Vervolgens kan je de reactie goed of af keuren. Simpeler kan het niet! |
| reactie 2
|
|
|
achzo oké bedankt -Ironic- |
| reactie 3
|
|
|
Fairouz Berichten: 9 |
Ik heb het gezien dat er veel sterren worden gegeven. Dat is leuk natuurlijk...maar ik zou veel liever zien dat men er dan ook een reactie bij zet. Want waarom vind iemand iets mooi of minder mooi ? Zonder de schrijver af te katten zou je toch een menong of opmerking kunnen schrijven? fairouz |
| reactie 4
|
|
|
besto Berichten: 524 |
We gaan mensen niet verplichten een motivatie te geven voor het aantal sterren. Iedereen kan gewoon een reactie plaatsen als ze dat nodig vinden. |
| reactie 5
|
|
|
Maar momenteel is het zo dat je enkel reacties kan sturen via email correct? Ik zou veel liever hebben dat het forum " Gedichtencheck ", waar ik nu al mijn gedichten ook op zet zodat mensen erop reageren, dat die wordt geïntegreerd bij de gedichten zelf snapje? Dat iedereen gewoon onder je gedicht de reactie kan achterlaten? Toch veel simpeler dan telkens je gedicht op de site zetten, en ook nog een op het forum. -Ironic- |
| reactie 6
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
tjonge kinderen,wat willen jullie nu! gedichtencheck is er! reageren en reactie daar op is er! Gedichten plaatsen site is er! Ruimte voor reactie is ook daar! Alles is behoorlijk goed voor elkaar. Soms worden gedichten goed gekeurd, die veel msn taal bevatten[dus geen klagen. Kijkende naar alle reactie's die sommige schrijvers elkaar geven, is ook [uitzonderingen daar gelaten] veel in msn taal geschreven en niet van dien aard dat de schrijver er wat van kan opsteken dus. stoppen met zeuren,geef bij gedichtencheck zinnige reactie ,geef tips,of laat zien een zin anders in te delen,geef complementen als je het mooi vind! vriendelijke groetjes aan iedereen doom. |
| reactie 7
|
|
|
Ik zei niets over het feit dat mensen "zwakke reacties" geven. Ik zei enkel dat je momenteel, mits je reacties wil op je gedicht, je het steeds op gedichtencheck moet zetten, terwijl dit evengoed gewoon onder het gedicht zelf zou kunnen? Het feit dat mensen "zwakke reacties" geven daar kan niemand iets aan veranderen, je kan die mensen nu eenmaal niet zeggen wat ze moeten doen. Bovendien vinden veel mensen het zeer tof als iemand op hun gedicht reageert: "WoW egt supr gweldig! " of er nu msn taal in wordt gebruikt of niet. Dat er msn taal wordt toegelaten in de gedichten zelf, vind ik niet echt logisch. Er is wel de "dichterlijke vrijheid" maar deze moet dan wel functioneel zijn in het gedicht en niet omdat je het woord gewoon fout schrijft. -Ironic- |
| reactie 8
|
|
|
komt mooi uit ,nu kan je bij ieder gedicht op site reageren!fijne zondag doomster. |
| reactie 9
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1 |
ZoZo jullie hoeven niet zo te dóeen!! Tssss... Je mag zelf weten wát je schrijft, alleen denk aan het feit dát je wat schrijft |
| reactie 10
|
|
|
hoi tseSsie,dit is niet voor ironic persoonlijk bedoeld,maar iedereen die pas of kort begint heeft nieuwe ideeen,en dat is natuurlijk heel fijn Kwam nieuw forum voor alles lees maar eens eens keertje goed na ,wanneer dat pas een beetje is gaan lopen,naar paar maanden zakte alles weer in,kreeg bijna niemand of weinige respons.begint nu weer wat te komen.Op de site zelf commentaar ontvangen is moeilijk iedereen heeft andere mening,of gevoel voor een bepaald gedicht[dus niet leuk voor schrijvers als ze op deze wijze negatief commentaar krijgen[vandaar mijn gezegde zinnige advies op site te geven.]en is voor iedereen bedoeld is het meest eerlijke toch?dus meisje voor niemand persoonlijk bedoeld .groetjes doomster. |
| Naar boven | |