Gedichten check: Sterretje
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Iedere nacht als ik naar de hemel kijk Zie ik een ster Hij fonkeld en schittert Maar is voor mij onbereikbaar ver Ik blijf iedere nacht praten In de hoop dat hij me hoort Als het dan weer stil blijft Verdubbelt de pijn zich Die dwars door mn hart boort Ik zoek iedere nacht naar een teken Als verlichting van pijn en verdriet Wanneer fonkelende ster Te voor schijn komt Weet ik zeker dat ie me ziet |
| reactie 1
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Ik vind hem echt mooi ! |
| reactie 2
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
dit gedicht heeft me echt heel erg geraakt. mijn neefje is ernstig ziek en bij dit gedicht moet ik heel erg aan hem denken. als je het niet erg vind heb ik het gekopieerd en in me kamer op gehangen. Heel mooi echt respect ! x ashley |
| reactie 3
|
|
|
Mieke Veldhuizen Berichten: 13 |
Prachtig verwoord toppie gwoon kleine tip, haal even wat taalfoutjes eruit. Dit gedicht doet mij denken aan hoe ik naar de sterrenhemel kijk, elke ster staat voor mij als een dierbare die niet meer op het aardse is...... Als ik beoordelen zou je alle sterren krijgen die weg te geven zijn!!! grtz, Mieke |
| reactie 4
|
|
|
Wauw, wat een leuke reacties! Mieke; voor mij ook! Xx |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 24 |
Ik heb je mijn beoodeling al op home gegeven. Vijf sterren, meer mocht ik niet. |
| reactie 6
|
|
|
Bedankt voor alle reacties! Ik hoop dat alles met je neefje goedkomt Ashley, bijzonder dat je mijn gedicht juist uitprint :O Liefs |
| reactie 7
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
hey roosjee mooi gedicht hoor!Met het gevoel lukt het wel lees ik groetjes doomster |
| reactie 8
|
|
|
Haha, ik hoopte dat hij gelukt was.. Maar zo te zien wel |
| reactie 9
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
leuk gedicht joh mooooooooooooooi |
| reactie 10
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
Bedankt roosje maar dat kan helaas niet hij ligt al 4 jaar in coma en ik mis hem godse erg. nogmaals bedankt voor dit mooie gedicht ! |
| reactie 11
|
|
|
Het spijt me voor je Ashley, Ik hoop voor je dat hij, Net zoals mijn sterretje, Nog van zich laat horen! Veel sterkte! Liefs. |
| Naar boven | |