1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Vragen over de site: regel lidmaatschap?

1
datum 24-02-09 20:41
startpost
Verwijderde gebruiker
hoe?wat?
waar?waarom?
nu snap ik het niet meer ...
ik kan nu dus geen nieuwe gedichten meer op mn site zetten want ik ben een gratis lid
je kan er maar 2 per dag op zetten dat snap ik dan nog wel maar ik kan nu geen invul iets meer vinden
en nu...?
help me a.u.b.
kuss kiyo
datum 24-02-09 21:27
reactie 1
droomster
hoi admin ben ik weer .Ik heb net mailtje gestuurt weet niet waar ideal staat en moet zoeken en bij zilveren ster heb je achtergronden maar je kan geen foto als achtergrond nemen heb ik dat goed begrepen?en nog wat er is zoveel nieuws.Je kunt geloof ik nog niet op naam zoeken he. deze vragen heeft misschien iedereen wat aan groetjes doomster
datum 24-02-09 21:34
reactie 2
Admin
@ Droomster

Hier kan je een Zilveren lidmaatschap kopen. www.1001gedichten.nl/lidmaatschap/zilver/

Niet bekend met IDeal? www.ideal.nl
datum 24-02-09 21:44
reactie 3
besto
"je kan er maar 2 per dag op zetten dat snap ik dan nog wel maar ik kan nu geen invul iets meer vinden "

Klopt, morgen (dus om 00 : 00) kun je weer 2 gedichten invoeren.

"bij zilveren ster heb je achtergronden maar je kan geen foto als achtergrond nemen heb ik dat goed begrepen"

Dit klopt ook, foto's zijn op dit moment nog niet mogelijk. Dit gaan we misschien later nog aanbieden, alleen willen we de site graag netjes houden. En van foto's lijkt het vaak snel rommelig.

"Je kunt geloof ik nog niet op naam zoeken he. "

www.1001gedichten.nl/leden_lijst/

Daar kun je zoeken toch? Of bedoel je iets anders?
datum 24-02-09 22:48
reactie 4
droomster
ja besto die krijg je alleen als je ingelogt bent lid dus.bv,iemand weet dat ik schrijf ,weet wel mijn naam maar geen titel van gedichten.
die kan bv niet bovenaan bij zoeken mijn naam intypen,maar alleen een titel,snap je wat ik bedoel?
voor leden geen probleem dus,maar voor lezers wel,weten ze eenmaal een titel,dan kunnen ze in rechter hoek bij een gedicht op de naam klikken en krijgen ze profiel daar kunnen ze de titels wel zien.snap jum gr doomster mooi al bij jullie de eerste sterren
datum 25-02-09 10:03
reactie 5
besto
Ah, ik snap wat je bedoeld.

Heb je de nieuwe paginas al gezien? doomster.1001dichters.nl/

Als je die aan jou vrienden of bekenden geeft kunnen ze alles netjes zien.

Zal nog even kijken of ik het zoeken naar leden voor alle bezoekers kan maken.
datum 25-02-09 10:50
reactie 6
droomster
besto,ja ik had hem gisteren al gelijk gezien vandaar mijn mailtje.Jullie hebben echt veel werk verzet maar het eindresultaat,is dan ook perfect.
groetjes doomster
datum 25-02-09 12:30
reactie 7
besto
We blijven vernieuwen, heb er veel plezier aan beleefd om het te maken

Nieuwe opties die nuttig zijn mogen altijd doorgegeven worden!
datum 26-02-09 14:37
reactie 8
reneeeetje-1995
Hoe kan je nu alle gedichten van een gebruiker zien?? :S
Ik zie alleen de 5 nieuwste en 5 hoogst gewaardeerd, kan je nu al die anderen die je hebt gemaakt niet meer zien ofwat?? :S
datum 26-02-09 16:57
reactie 9
droomster
wel meisje klik bij categorie linker kant dan staan daar speciaal voor jou al je gedichten netjes verdeeld gr doomster
datum 26-02-09 21:35
reactie 10
besto
Dat klopt inderdaad, de hele pagina is van jou. Dus alleen jouw gedichten staan erop, allemaal duidelijk in de categorieën!
datum 27-02-09 09:25
reactie 11
reneeeetje-1995
Ozoo ik zie het ja=D
bedanktt, handiig!
x
datum 27-02-09 17:10
reactie 12
Admin
Zo komt je gedicht eruit te zien als je een lidmaatschap hebt

www.1001gedichten.nl/gedichten/386/oorlog_en_vrede/
Naar boven

1

Reageren op: regel lidmaatschap?

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.