Vragen over de site: regel lidmaatschap?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 14 |
hoe?wat? waar?waarom? nu snap ik het niet meer ... ik kan nu dus geen nieuwe gedichten meer op mn site zetten want ik ben een gratis lid je kan er maar 2 per dag op zetten dat snap ik dan nog wel maar ik kan nu geen invul iets meer vinden en nu...? help me a.u.b. kuss kiyo |
| reactie 1
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
hoi admin ben ik weer .Ik heb net mailtje gestuurt weet niet waar ideal staat |
| reactie 2
|
|
|
Admin Berichten: 87 |
@ Droomster Hier kan je een Zilveren lidmaatschap kopen. www.1001gedichten.nl/lidmaatschap/zilver/ Niet bekend met IDeal? www.ideal.nl |
| reactie 3
|
|
|
besto Berichten: 524 |
"je kan er maar 2 per dag op zetten dat snap ik dan nog wel maar ik kan nu geen invul iets meer vinden " Klopt, morgen (dus om 00 : 00) kun je weer 2 gedichten invoeren. "bij zilveren ster heb je achtergronden maar je kan geen foto als achtergrond nemen heb ik dat goed begrepen" Dit klopt ook, foto's zijn op dit moment nog niet mogelijk. Dit gaan we misschien later nog aanbieden, alleen willen we de site graag netjes houden. En van foto's lijkt het vaak snel rommelig. "Je kunt geloof ik nog niet op naam zoeken he. " www.1001gedichten.nl/leden_lijst/ Daar kun je zoeken toch? Of bedoel je iets anders? |
| reactie 4
|
|
|
ja besto die krijg je alleen als je ingelogt bent lid dus.bv,iemand weet dat ik schrijf ,weet wel mijn naam maar geen titel van gedichten. die kan bv niet bovenaan bij zoeken mijn naam intypen,maar alleen een titel,snap je wat ik bedoel? voor leden geen probleem dus,maar voor lezers wel,weten ze eenmaal een titel,dan kunnen ze in rechter hoek bij een gedicht op de naam klikken en krijgen ze profiel daar kunnen ze de titels wel zien.snap jum gr doomster |
| reactie 5
|
|
|
Ah, ik snap wat je bedoeld. Heb je de nieuwe paginas al gezien? doomster.1001dichters.nl/ Als je die aan jou vrienden of bekenden geeft kunnen ze alles netjes zien. Zal nog even kijken of ik het zoeken naar leden voor alle bezoekers kan maken. |
| reactie 6
|
|
|
besto,ja ik had hem gisteren al gelijk gezien vandaar mijn mailtje.Jullie hebben echt veel werk verzet maar het eindresultaat,is dan ook perfect. groetjes doomster |
| reactie 7
|
|
|
We blijven vernieuwen, heb er veel plezier aan beleefd om het te maken Nieuwe opties die nuttig zijn mogen altijd doorgegeven worden! |
| reactie 8
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Hoe kan je nu alle gedichten van een gebruiker zien?? :S Ik zie alleen de 5 nieuwste en 5 hoogst gewaardeerd, kan je nu al die anderen die je hebt gemaakt niet meer zien ofwat?? :S |
| reactie 9
|
|
|
wel meisje klik bij categorie linker kant dan staan daar speciaal voor jou al je gedichten netjes verdeeld gr doomster |
| reactie 10
|
|
|
Dat klopt inderdaad, de hele pagina is van jou. Dus alleen jouw gedichten staan erop, allemaal duidelijk in de categorieën! |
| reactie 11
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Ozoo ik zie het ja=D bedanktt, handiig! x |
| reactie 12
|
|
|
Admin Berichten: 87 |
Zo komt je gedicht eruit te zien als je een lidmaatschap hebt www.1001gedichten.nl/gedichten/386/oorlog_en_vrede/ |
| Naar boven | |