Gedichten check: Het kleine meisje.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Char Berichten: 9 |
Het was als de wekker Die mijn slaap verstoorde Als het scherpe mes, Dat mijn droom doorboorde Het was als een luchtbel Ruw uit elkaar gespat Het was als de herinneringen Die ik voor ’t gemak vergat Want die herinneringen braken me op Deden me denken aan een veilige tijd Maar het leven gaat verder en, Jouw liefde ben ik kwijt Jij was als mijn beschermheer Ik voelde me veilig bij jou Jij bood me je warme armen als, Ik stond te rillen van de kou Jij schermde me af van de wereld En op zich was dat wel fijn Maar ik voelde me een klein meisje wanneer, Ik dat niet meer wilde zijn Ik vond dat het tijd was om op te groeien En bij je weg te gaan Maar nu ik hier alleen sta weet ik niet meer, Of ik daar goed aan heb gedaan Ik weet niet waar ik heen moet Ik mis de wereld die jij voor me had gebouwd Waarin alles vanzelfsprekend was en, Alles was vertrouwd Nu heb ik de sprong genomen In het diepe vanaf de kant Ik ben nu wel zelfstandig maar, Weet niet waar ik ben beland Mijn tranen spreken voor zich Ik mis de veiligheid Van het kleine meisje in jouw armen maar, Die tijden ben ik kwijt. |
| reactie 1
|
|
|
laantje2 Berichten: 16 |
whaoo egt super goed!!! ik kan nooit een goed onderwerp verzinnen voor mijn gedicht, weet jij iets...??\ Jij bent er zo goed in !! xx. |
| reactie 2
|
|
|
Char Berichten: 9 |
haha dankjewel :')! ik heb meestal een beetje treurige gedichten, dat vind ik makkelijker om over te dichten! Liefde, Afscheid, Gemis, Verdriet, Kinderen, Geluk dat soort dingen .. |
| reactie 3
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Echt super gediicht!! (L) xx |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Wauw! Weetje hoe mooi? |