Gedichten check: Even voorstellen.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Char Berichten: 9 |
Hallo! Dit ben ik Ik ben 15 jaartjes oud Ik heb dan wel een vriendje maar, Ben nog niet getrouwd! Ik heb lange bruine haren Blauwe ogen, en een mond En als ik met mijn hoofd knik Zwieren mijn haren in het rond Met mijn 1.73 lengte Ben ik nooit de kleinste van de klas Ik zit nu in de 3e Maar zou willen dat dat de 1e was Want ik vind het leuk om te genieten, Van mijn puberleven Maar soms is dat wel moeilijk Met al dat huiswerk dat wordt opgegeven Als het lekker weer is buiten, Ben ik te vinden op de tennisbaan Ik vind het nou eenmaal heerlijk, Om af en toe een balletje te slaan Maar ook in het veld bij basketbal, Sta ik mijn mannetje wel Af en toe loop ik wat deukjes op .. Maarja, dat hoort bij het spel En mocht je nou nog mijn naam niet weten Dan staat hier speciaal voor jou geschreven; C-h-a-r-l-o-t-t-e Die nog heel wat gaat beleven! |
| reactie 1
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Echt supr leuk gedicht! =D |
| reactie 2
|
|
|
laantje2 Berichten: 16 |
zo cool maar ik heb ff een vraaagje Ik ben nog best nieuw hierzo en ik wil zelf ook een gedicht op dit forum zetten, maar hoe moet dat, ik kan nerges iets viinden... xx (L) |
| reactie 3
|
|
|
Char Berichten: 9 |
Als je dus klikt op dit forum, en dan helemaal naar beneden scrollt, staat er 'Maak een nieuw onderwerp' of zoiets. Daar kan je dan zelf een gedicht invoeren :') &dankje voor jullie reacties! |
| reactie 4
|
|
|
laantje2 Berichten: 16 |
zoo egt dom ben ik thnx xx. |
| reactie 5
|
|
|
missloly Berichten: 58 |
mooii xxx |