Gedichten check: Bij me [plaats reactie!]
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ik voel je om me heen Waar ik ook ben Je laat me niet alleen Ik weet het zeker Afscheid nemen bestaat niet Want je bent dicht bij me Zo dicht bij me En tegelijk Ben je zo ver weg |
| reactie 1
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
leuk gedichtje, nee zeker niet afsheid nemen bestaat niet. mijn avatar is mijn broer omdat ik hem ben verloren ik ben 14 en hij overleed op zijn 12de dus afscheid in mijn leven bestaat niet |
| reactie 2
|
|
|
Lang geleden voelt het dat ik dit gedicht geplaatst heb. Jeetje Shannen, heftig, als je zo jong bent en je een broer verliest. Zelf heb ik een zusje en mijn beste vriendin verloren, vandaar dat ik redelijk veel gedichten heb die duiden op afscheid nemen. |
| reactie 3
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Knap dat je het zo weet op te schrijven. Hoop ook voor je dat je het een beetje van je af kunt schrijven, oplossen doe je het niet maar zo sta je er toch even bij stil. Goed gegaan! Grt Marco |
| reactie 4
|
|
|
joellehartjecilla Berichten: 1 |
mooi gedicht! |
| reactie 5
|
|
|
Bedankt voor de reacties! |
| reactie 6
|
|
|
missloly Berichten: 58 |
zo mooi echt waar! nog veel sterkte! <3 |
| reactie 7
|
|
|
heay ja het was zeker op een vroege leeftijd. ik heb ook een gedicht voor hem geschreven die heet overleden. zelf vind ik hem minder mooi omdat er best veel spel fouten in staan. maar blijf doorzetten meiss ik bedoel een vriendin verliezen lijkt me egt moeilijk en niet fijn en ik heb ook nog een zus verloren en nog een broer alleen die waren voor mijn tijd toen ik nog niet geboren was. en een half jaar terug me opa dus heb ook veel verdriet gehad. blijf door schrijven xxxx |
| reactie 8
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Mooi gedicht Roos! En Roos en Shannen, het lijkt me heel erg om iemand die zo dicht bij je staat te verliezen, maar stay strong! Ik heb nooit een zusje of broertje verloren, wel een vriendin, m'n oma en m'n tante, en dat was al zo moeilijk en hard, ik kan me ongeveer voorstellen hoe het voor jullie is dan... Sterkte<3!! Liefs. |
| reactie 9
|
|
|
bedankt katink ik leef ook met jou meee ors het is zeker moeilijk liefssssssssss |
| Naar boven | |