Huiskamer: Zelf een liedje schrijven
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3 |
Heej, ik zou graag zelf een liedje willen schrijven over hoe ik iemand heb leren kennen. Hebben jullie wat tips? Wat kan beter, ... Mijn liedje: Duiken, … dat wou ik leren. Dus ik zocht een club waar ik naartoe kon gaan. Ik deed een email om mij te informeren. En zaterdag moest ik aan het zwembad staan. Mijn eerste lessen voor die 1ste ster. Ik moest ze doen voor mijn brevet. Op en dag was het zover. Mijn eerste stappen in de duikwereld gezet. Dan voor de 2de ster. Wij hebben ons zwembadexamen samen gedaan. Trainen zo ver, En in september ben ik niet meer terug gegaan. Het heeft niet lang geduurd. Maar jij maakt me blij. Dus heb ik je een brief gestuurd. Ja, die brief was van mij. Eigenlijk zou ik graag eens met je weg gaan. Maak jij voor mij eens tijd? Ik zal altijd voor je klaarstaan. Samen met jou een leuke activiteit. Greets, Gerrie |
| reactie 1
|
|
|
RoosXx Berichten: 74 |
moeilijk om uit te leggen maar.. wat is ongeveer je melodie? Liefss |
| reactie 2
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Is er geen refrein ofzo? XX |
| reactie 3
|
|
|
rijmpje Berichten: 4 |
het is meer een gedicht, je kunt er namelijk moeilijk een molodie in bedenken |
| reactie 4
|
|
|
xBreakdown Berichten: 9 |
Het ligt er wel aan, als je het zelf schrijft heb je eerder je eigen 'flow' maar toch, je moet het inderdaad wel iemand horen zingen voordat je de melodie vind, maar ik geloof best dat die erin zit. |
| reactie 5
|
|
|
Suzanna Berichten: 3 |
Jaa, Ik mis een reffrein.. Ga je dat er nog inzetten? of wil je even laten weten wat volgens jou het reffrein is? Of vind je het zonder reffrein mooier? Enn.. ga j rappen ofzo of wat? |
| reactie 6
|
|
|
Teslien Berichten: 1 |
Hej heb ook een aantal teksten geschreven, zouden jullie je mening willen geven?? IK WEET NIKS VAN JE Couplet 1 Je hebt geen hyves geen msn, ik weet niet eens of jij me wel kent. Ik weet alleen dat je piano speelt en dat je mooie bruine krullen hebt, dat ik je leuk vindt en meer van je weten wil Refrein Ik weet niks van je, maar toch vind ik je leuk, ik weet niks van je, alleen dat ik verliefd ben Je piano speelt en mooie bruine krullen hebt. Couplet 2 Ik heb je één keer gezien, bij een uitvoering van pianoles jij was zo erg nerveus ik zat in de rij achter je en ik vond je krullen mooi en dat geruite overhemd Ik weet niks van je, maar toch vind ik je leuk, ik weet niks van je, alleen dat ik verliefd ben Je piano speelt en mooie bruine krullen hebt. Bridge Ik weet niet hoe het kan, maar ik geloof dat ik verliefd ben ik denk heel veel aan jou, ondanks dat ik niks van je weet. Ik weet het niet meer, hoe kan ik dat veranderen, misschien als jij dit hoort denk jij, maar dat ben ik. Refrein Ik weet niks van je, maar toch vind ik je leuk, ik weet niks van je, alleen dat ik verliefd ben Je piano speelt en mooie bruine krullen hebt. en deze: I THOUGHT I LIKED YOU Couplet 1 I have met you on a party, i didn't know you, but had seen you on school. I didn't like the party, wanted to go home, but at the end there was you you liked me, and you was the first one who do that. Refrein Becaus of that i tought i like you but i ddn't really like you, i don't like you at all. You don't understand me, leave me alone yes, please leave me now alone. Couplet 2 I came home from the party started my computer, and saw you on the internet. I wanted to see you and you turned the webcam on and i chat with you. you liked me and I felt in love, because of that Refrein Becaus of that i tought i like you but i ddn't really like you, i don't like you at all. You don't understand me, leave me alone yes, please leave me now alone. Couplet 3 I went with you home, lay on your bed, talked a little and was nervous. I thought now it will happen, we got closer and kiss. I liked, it was the first one and it was good. Refrein Becaus of that i tought i like you but i ddn't really like you, i don't like you at all. You don't understand me, leave me alone yes, please leave me now alone. Bridge After the kiss, i couldn't sleep for days i lay awake, was thinking of you, i thought i have to end this. I sent you an email and told you i don't know why i broke up, but i know. Refrein it's Becaus of that i tought i like you but i ddn't really like you, i don't like you at all. You don't understand me, leave me alone yes, please leave me now alone. I have made a big mistake, en deze ook: WHY IS EVERYBODY CHANGING Verse 1 I was born, as a baby I grow up to a child I wanted to be a strong person But when I was young, I followed the trend and I was really changing! Refrain Why is everybody changing? Why do we need that much? Why can't we live on basic, if we just try so hard? Why is everybody changing? While we have much fun Why are we imitating? Why can't we be ourself Verse 2 I was sixteen year old I can't without my mobile and I was always chatting with my friends. When I came home my parents are away I smiled and took the radio on Refrain Why is everybody changing? Why do we need that much? Why can't we live on basic, if we just try so hard? Why is everybody changing? While we have much fun Why are we imitating? Why can't we be ourselves Bridge But one day I came home, I missed my parents and didn't turn the radio on. I realise that I was always alone, In spite of chatting with my friends on that stupid computer! Refrain I never want to change I don't need that much I can live on basic, If I just try so hard I never want to change cos I have much fun. I don't want to imitate I can be myself! Ohhh I can be myself Ohh I can be myself Super bedankt alvast |
| Naar boven | |