Gedichten check: Kijk eens in mijn ogen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
-Rachel- Berichten: 5 |
Ik zou graag jullie mening is willen horen over dit gedicht. Kijk eens in mijn ogen en zie dat ik gelukkig ben. Niemand kan dit tegenhouden. Ook niet iemand die ik heel goed ken. Eerst was mijn leven niks, nu is mijn leven alles. Er zijn een aantal mensen in mijn leven gekomen. Die mij heel gelukkig maken, daar had ik nooit van durven dromen. En een daarvan ben jij. Jij die me aan het lachen maakt. Jij die nooit raar over me praat Jij die altijd over me waakt. Jij die me nooit zou laten stikken. Jij die de pijl raak in mijn hartje wist te mikken. Nooit laat ik jou meer gaan. Want voortaan ben jij mijn steun en toeverlaat. Iemand die ik nooit in de steek laat. Ik hou van jou voor altijd ! En van deze woorden krijg ik zeker geen spijt. |
| reactie 1
|
|
|
joyceitsme Berichten: 1 |
ik vind hem heel mooi... ennnuh om eerlijk te zijn... hij past perfect bij mij... ik schrijf zelf ook gedichten en ook (naar mijn mening) hele mooie... maar dit is een gevoel die ik nooit op papier heb kunnen zetten... erg netjes... (Y) liefss joyceitsme |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 47 |
heel mooi! echt leuk gedaan! ook zo die 2 zinnen 'Er zijn een aantal mensen in mijn leven gekomen. Die mij heel gelukkig maken, daar had ik nooit van durven dromen.' die zijn ook echt super! |
| reactie 3
|
|
|
-Rachel- Berichten: 5 |
Heel erg Bedankt voor jullie reacties |
| Naar boven | |