Gedichten check: Marieke
|
startpost
|
|
|---|---|
|
twinkie-20 Berichten: 15 |
Marieke jij kleine meid je was maar 13 en ik was je kwijt jij ging kapot maar vocht en vocht al die machines die maakten mij bang dat biep ding, dat toet ding, dat ding met die slang de keren dat ik je kwam bezoeken kwam die duurden zo verduiveld lang maar jij gaf niet op,jij gaf niet toe maar door al dat vechten, was jij zo moe de machine zei nog een laatste keer toet het licht ging uit, een laatste groet. een gedichtje dat ik schreef voor men overleden nichtje. graag zou ik reactie willen, alvast bedankt. |
| reactie 1
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
ik weet niet wanneer het gebeurt is maar ik wens je heel veel sterkte ik zou niet weten wat ik zonder eenvan mn neefjes of nichtjes zou moeten ze betekenen heel veel voor me. heel veel sterkte meid !(K) mooi gedicht |
| reactie 2
|
|
|
dankje ashley, het is nu 2 jaar geleden. *cry* en ik mis haar nog steeds. |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 47 |
ohmy, das echt een mooi gedicht! zulke gedichten raken mij echt, over van dit soort onderwerpen..ik heb zelf ook een gedicht geschreven over het broertje van een vriendin die is overleden en zoiets heeft toch altijd een speciale betekenis.. in 1 zin staat 2x 'kwam', klopt dat ?? |
| reactie 4
|
|
|
dankje. die kwam was idd teveel dankje :p |
| Naar boven | |