Gedichten check: een erge ziekte
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Girlzpower Berichten: 50 |
Het is een ziekte Een verslaving Ik kan er niks tegen doen Al probeer ik te stoppen Elke keer weer Moet ik mezelf straffen Het wordt een gewoonte Een soort hobby Maar het is en blijft een ziekte mening.. ? (en snappen jullie waarover het gaat) |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 24 |
Sluit je niet op in eigen medelijden zodat je gewoon van eenn hobby kunt genieten, of dat je hem aan de kant zet een een ander kiest. |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 47 |
ja ik snap wel waar t over gaat..en als het echt waar is vind ik het best wel erg..dat het meer een soort hobby is.. maar ik denk wel dat je er iets aan kunt doen... hopelijk gaat het over..zeg maar!! |
| reactie 3
|
|
|
het gedicht is waar ja.. Best wel erg eigenlijk.. Maar thnx voor reactiies xXx (ll) |
| reactie 4
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
ik ben een keer betrapt :$ en toen was het gelijk over ik schaamde me kapot... |
| reactie 5
|
|
|
Das echt kut..! : ( xxxx |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
ik snap `m (duhuh) enik weet het! ik ken dat geveol.. je wil stoppen en toch doe je het en dan voel jeje nog erger dan daarvoor en dan doe je t weer! XX |
| reactie 7
|
|
|
Ja idd, dat is echt heeel irritant... Want je wil stoppen, maar het lukt gewoon niet..! & ik voel me eerst goed..! Maar daarna.. dan denk ik weer van: waarom doe ik het nou eigenlijk? xxxx |
| Naar boven | |