Vragen over de site: waarom niet geaccepteerd?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
hoihoi, eventjes een vraagje; ik heb twee gedichten die niet geaccepteerd zijn (dus afgekeurd). Nu staat er dit gedicht is afgekeurt omdat: (en dan een lege balk). ik zou graag willen weten of daar wat behoort te staan en wà t dan.. want ik vindt ze niet echt lelijk ofzo.. het zijn mijn eerste twee gedichten die ik hierop geplaatst heb. XXlindahXX |
| reactie 1
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Zou je ze hier eens kunnen plaatsen? Omdat we op dit moment rond de 100 gedichten per dag moeten keuren nemen we vaak de tijd niet om een reactie in te vullen. Binnenkort zal hier een verbeterd systeem voor komen, dan is dit opgelost. |
| reactie 2
|
|
|
hier zijn ze dan: DE SCHREEUW: ik sta alleen in het midden van de wereld helemaal alleen sta ik daar sta ik daar te wachten te wachten op iemand iemand die sterk genoeg is om me te helpen iemand die uit mijn droom onwaakt en werkelijk wordt ik wik en ik weeg ondereem nou actie! roept de een terwijl de ander rustig zegt wees stil en wacht hij komt vanzelf wel ik wik en ik weeg ineens begin ik te schreeuwen zo hard als ik maar kan het is een schreeuw om aandacht liefde en genot van het leven het is een schreeuw van wanhoop en het is een schreeuw van mij. EINDE NACHT: ik vind de enige ontlading in de stilte van de nacht in de dromen, de gerustheid een goed einde maar dat is allemaal verbeelding alles vervaagt, word gevangen door de meedogenloze wekker die alle symfonie verjaagt alleen dat geluid, haalt me uit de heerlijkheid van de nacht, de stilte, nergens aan hoeven denken kan dat niet vaker gebeuren? de gerustheid, de ontlading, een goed einde? EINDE. alvast bedankt. |
| reactie 3
|
|
|
Admin Berichten: 87 |
Gedichten zijn goedgekeurd |
| reactie 4
|
|
|
Dank jullie (A) !!! XX |