Gedichten check: Life is hard
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 37 |
Life is hard You, my best friend Why won't you help me ? Why won't you take my hand ? Outside I'm only crying And I guess that you don't see But inside I'm dying My hart is just broken, and not to repair Why do you do this ? This is just so unfair ! You don't believe but my words are true You just let me fall What's wrong with you ? Why I deserved this ? Can you explain ? Don't you remember how difficult life for me is ? You just take a look when I fall Then you walk away And you don't hear my call It hurts me that you don't see You let me feel again How hard life can be --------------------------------------------------- Jij, mijn beste vriendin Waarom wil je me niet helpen ? Waarom pak je niet mijn hand ? Van buiten huil ik alleen maar En ik denk dat je het niet ziet Maar van binnen sterf ik Mijn hart is gebroken, en niet te repareren Waarom doe je dit ? Dit is gewoon zo oneerlijk ! Je gelooft het niet, maar mijn woorden zijn waarheid Je laat me gewoon vallen Wat is er met je aan de hand ? Waarom verdien ik dit ? Kan je het uitleggen ? Ben je vergeten hoe moeilijk het leven voor mij is ? Je kijkt alleen maar toe wanneer ik val Daarna loop je weg En mijn geroep hoor je niet Het doet me zeer dat jij het niet ziet Je liet me opnieuw voelen Hoe hard het leven kan zijn ----------------------------------------------- Ik zit ook op andere sites .. Waar ik mn gedichten ook plaats. Daar vallen ze wel in de smaak, wat vinden jullie ervan ? De Nederlandse versie staat erbij voor de mensen die het Engels niet goed begrijpen. In het Nederlands vind ik 'm persoonlijk niet zo mooi. |
| Naar boven | |