Huiskamer: Typfouten
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1 |
Ik las een aantal gedichten, willekeurig, en het viel mij op dat heel veel typfouten gemaakt worden. En dan heb ik het niet over wanneer je een d-t of dt schrijft, nee dingen als: hooft, Wilde even weten of ik de enige was die dit opgevallen is... |
| reactie 1
|
|
|
clau96 Berichten: 1 |
Weet je wat maakt dat nou weer uit als je er last van hebt lees je die gedichten niet iedereen heeft zijn eigen typ style dus laat hun. Maja xxxjes clau96 |
| reactie 2
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Ik zie het ook veel bij het keuren van gedichten, ik keur ze vaak wel goed, sommige mensen kunnen het gewoon niet, daar is niks aan te doen. Er was 1 gedicht waarin wel 10 keer het woord "lievde" stond... |
| reactie 3
|
|
|
corola Berichten: 1 |
wat geeft het allemaal nou of iets verkeerd staan geschreven?zijn jullie perfect dan?mensen schrijven gedichten omdat dat hun uitlaat klep is en dan gaan jullie hierover zeuren?ik kan alleen maar zeggen :kijk eens naar je eigen dingen als die helemaal perfect zijn kom dan zeuren. |
| reactie 4
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Het gaat er niet om of we perfect zijn, en ik snap ook best dat het een uitlaatklep is, dat is het ook voor mij. Maar dit is een gedichtensite, en als je je gedichten erop zet zou het handig zijn als er geen spelfouten inzitten, dat is ngal vervelend voor de mensen die het lezen. Als je er moeite mee hebt dat mensen hier iets over zeggen moet je je gedichten niet op een site zetten. Dit is bedoelt om je te helpen, en tips te geven! Echt niet gemeen bedoelt ofzo. |
| Naar boven | |