Ideeën en suggesties: Nieuw Idee?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 8 |
Het lijkt me een leuk idee, dat leden een reactie kunnen plaatsen bij mensen die een gedicht hebben gemaakt, want je kan wel een waardering geven, maar het lijkt me ook leuker dat er reacties geplaatst kunnen worden, zodat je kan lezen wat mensen er van vinden etc. Ik hoop dat dit een goed idee is/en dat jullie dat ook vinden? |
| reactie 1
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Dit idee staat al op het lijstje, dit komt binnenkort online. Zitten nog wel wat haken en ogen aan met betrekking tot spam en ongewenste reacties |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 8 |
Enig Idee wanneer dit er is Besto? |
| reactie 3
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Superr idee Hoop dat het er komt! XX |
| reactie 4
|
|
|
besto Berichten: 524 |
We zijn er nog niet over uit hoe we het willen doen, zal jullie even mee laten denken. We willen reacties waarin ongewenste taal, reclame of dergelijke dingen niet op de site hebben. Daarom moeten de reacties worden gekeurd, alleen als wij dit moeten doen, kost ons dat teveel tijd, en daar zitten we al niet zo ruim in. Dus willen we dat misschien laten doen door de persoon die het gedicht geschreven heeft, alleen zijn er veel leden die niet meer inloggen, en dan wordt een reactie dus nooit gekeurd. Daar zitten we nog mee |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
oei ja.. misschien kan je er dan voor zorgen dat je als gedichtenmaker zelf aan kan vinken ofzo of hij/zij wel of niet reacties wil hebben.. en als ze niet reageren binnen bijv. 2maanden mag/kan je niet reageren. Zo voorkom je dat probleem misschien.. XX |
| reactie 6
|
|
|
Jaaade Berichten: 8 |
Leuk idee, maar idd wel moeilijk om waar te maken denk ik! Het zou fijn zijn om te weten wat mensen van je gedichten vinden zonder dat je ze hier nog eens in het forum moet posten ofzo! |
| reactie 7
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
hey als antwoord op de ideeen hierboven.ik denk dat dit heel moeilijk is veel mensen zetten eenmalig een gedicht en met schrijvers komen er veel bij maar gaan ook weer veel weg.met alle commentaar d'r bij gaat de opzet gedichten site verloren lijkt mij. Wat denken jullie om afbeeldingen bij je gedichten te plaatsen zo krijgen gedichten meer inhoud en blijft het een echte gedichten site en beoordelingen over gedichten kunnen immers op het forum,mij lijkt het anders de gedichten site een rommeltje word! hoor graag hoe jullie hier over denken wachten of je gedicht goed gekeurd word geeft ook weer een prettige spanning toch! groetjes doomster |
| Naar boven | |
Reageren op: Nieuw Idee?
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...