Gedichten check: mening?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
missloly Berichten: 58 |
vermoord morgen zal ik er niet meer zijn morgen zal ik dood zijn morgen zal ik vermoord in m’n bed liggen morgen zal er overal bloed in m’n kamer zijn morgen zal elk spoor van de dader weg zijn morgen zal niemand me nog levend zien morgen zal iedereen me nog herinneren morgen zal iedereen die me kende effe stil zijn morgen zal er om me gehuild worden morgen zal ik iedereen zien vanuit de hemel morgen zal ik niet meer dansen morgen zal ik geen muziek meer horen morgen zal ik niet meer knuffelen morgen zal ik niet meer huilen morgen zal ik doodgewoon een engel zijn morgen en alle dagen daarna zal ik langzaam verdwijnen morgen en alle dagen daarna zal de wereld me nier meer kennen morgen en alle dagen daarna zal het leven gewoon doorgaan morgen en alle dagen daarna zal er nog veel in de hemel verwelkomd worden morgen en alle dagen daarna zal ik een beschermengel zijn voor iedereen morgen en alle dagen daarna zal ik de zon en maan zien opkomen morgen en alle dagen daarna zal ik niet meer dan een gewone herinnering zijn |
| Naar boven | |