Gedichten check: een persoonlijk gedichtje
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Esje75 Berichten: 2 |
Hoi Allemaal, Hieronder een persoonlijk gedichtje. Ik weet nog niet of ik het wil laat plaatsen, maar ik wil het zeker wel met jullie delen. Dag lieve Tom, Wat vond je het heerlijk in het bos, Lekker struinen en je ging echt helemaal los. De afgelopen 9 maanden waren voor jouw 1 groot feest, Je mocht bij je moeder blijven en dat waardeerde je het meest. Toen op die zondagmorgen, Je leventje was nog zonder zorgen. Was daar zomaar ineens die grote witte hond Hij zag je aan voor een konijntje en hij slingerde je in het rond. Wij hebben gegild en geschreeuwd, geschopt en geslagen, Het heeft heel lang geduurd voordat die andere hond het begon te dagen. Uiteindelijk liet hij je los, En stond ik daar met jou in mijn armen midden in het bos. Geen verwonding te zien, maar wel jouw pijn, Ik heb heel hard geroepen dat je dood was, maar je wilde nog heel even bij ons zijn. Ik kreeg nog een blik van liefde uit jouw trouwe ogen, En ik zag jouw liefde maar zeker ook je onvermogen. Jouw onverwachtse gemis is niet te bevatten, Ik kan het verhaal en alle emoties niet eens goed samenvatten. Ik herinner je me als een kleine spring in het veld, dondersteen en lieve vriend, Die 9 maanden waren veel te kort en ik weet niet waar deze vroege dood voor dient. Ik vraag me maar niet meer af waarom, Rust zacht, mijn kleine, lieve vriendje, Tom |
| reactie 1
|
|
|
Pegasus Berichten: 3 |
Kei mooi echt je gooit je emotie's eruit |
| reactie 2
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
wauww superr mooi!! sterkte <3 xx |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 37 |
.... Je hebt me stil gekregen. Prachtig verwoord .. Heel veel sterkte toegewenst! |
| reactie 4
|
|
|
chalotte1234567890 Berichten: 1 |
kei mooi kwouw dak da ook kon |
| Naar boven | |