Gedichten check: het teken van de duivel,
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
Er vliegt een kraai voorbij, het teken van de duivel. Er vliegt een kraai tegen het raam, er gaat iets ergs gebeuren. Een achtervolging? Een vechtpartij? Een moord?! Ik kan je het niet vertellen. Maar toch... er gaat wat ergs gebeuren, ik voel het! Ik voel ... woede, Ik proef ... bloed, Ik hoor ... een zware stem, Ik ben bang. en wat vinden jullie (A). |
| reactie 1
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
ik vind hem eng :p. (maar wel mooi hoor >< xx |
| reactie 2
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Het is dat ik niet nog klein ben, anders zou ik er cker weten nachtmerries van krijgen. Wel mooi. |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 37 |
Eng, maar wel mooi hoor ! |
| reactie 4
|
|
|
dank jullie! maar ik voel me ook bang, een klein bang meisje! ik heb echt het gevoel dat er iets ergs gaat gebeuren, maar ik weet niet wat en dat gevoel heb ik al wel eens vaker gehad (minder erg) en toen had de bus vanuit Lille met school 4uur vertraging! maar het is nu veel erger.. is echt eng.. XX |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 37 |
Sterkte ermee dan maar ! |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 24 |
Sorry, velen geloven het niet, maar als christen ben je nog niet bang voor de duivel. Laat helemaal staan voor een zwarte kraai! |
| reactie 7
|
|
|
het gaat ook niet over God ofzo. of over Christen. Het is gewoon een gevoel van me, bedankt voor alle leuke reacties! XX |
| Naar boven | |