Ideeën en suggesties: miss een goed iedee?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 14 |
heey heey lieffe mensjes is er miss een mogelijkheid op deze gedichtensite een chat ofsow te plaatsen? want ik vind het helmaal geweldig dat er zo snel mensen reageren op niew geplaatste gedichten maar ik zou die mensen ook graag zelf willen spreken dat lijkt me leuk.!! maar het kan natuurlijk ook een hele domme stomme zet/vraag van mij zijn hoor dusz als het zou kunnen lijkt me geweldig !!! DIKKE KUSS CUDDLING kiyomi |
| reactie 1
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Heyyheyy,, jaa lijkt mij ook een goed idee, is al eens eerder voorgesteld maar daar moesten minstens 30 leden voor zijn die het ook een goed idee vonden ofzoiets.:p XXRenée |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
hej, is wel een goed idee!! want er zijn bijna altijd wel mensen online en dan leer je mensen ook sneller kennen. ja, lijkt me leuk. XX-lindah-XX |
| reactie 3
|
|
|
xx-girl-xx Berichten: 4 |
hey,ja dat lijkt me wel tof , goed idee |
| reactie 4
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
hallo admin.ik heb een vraag. door de grote van gedichtensite hebben er mensen moeite om mijn gedichten op te zoeken[zijn bezoekers] nu heb ik gemerkt[voor leden makkelijk] dat dit moeilijk is,tenzij naam van gedicht weten.Is het geen idee om voor op pagina een zoeken maken waar ze door naam intoetsen gelijk het profiel van betreffende persoon krijgen!misschien ideetje? hartelijke groetjes doomster. |
| reactie 5
|
|
|
sweetypie Berichten: 7 |
ik ben met doomster mee eens,want zoals ik al eerder had gezegd, mijn vriendienen hebben moiete om mijn gedichten te vinden ,aan de andere kant ze kunnen ook naar de leden lijst zoeken toch? |
| reactie 6
|
|
|
de ledenlijst is alleen te zien wanneer je ingelogt bent gr doomster |
| reactie 7
|
|
|
Daar ben ik het niet mee eens Doomster, de ledenlijst is niet alleen maar om te zien wanneer je ingelogt bent want je kan ook op een naam klikken en naar het profiel gaan. Vanaf daar kan je doorklikken naar alle gedichten. dus dan dient de ledenlijst niet alleen voor wanneer je ingelogt bent XX |
| reactie 8
|
|
|
klopt lindah maar dan moet je wel weten hoe een gedicht heet,dan kan je rechts boven de naam aanklikken. en krijg je het profiel.maar wat als iemand nog geen naam van een gedicht weet? wat jij bedoeld heeft ook niets met ledenlijst te maken maar met profiel gr doomster. |
| reactie 9
|
|
|
maar je kan toch via de ledenlijst doorklikken naar de edichten van die gebruiker? ach ja.. vage discussie |
| reactie 10
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Er komt binnenkort een verbeterde gebruikerspagina, daarmee wordt het een stuk makkelijker |
| reactie 11
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
We willen een chatbox! |
| reactie 12
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
heay ja ik wil ook een catbox dan kun je elkaar beter lere kennu x-je |
| Naar boven | |
Reageren op: miss een goed iedee?
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...