Gedichten check: Als droom gevoel wordt
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Ironic Berichten: 93 |
Droom je soms van een moment waarop je geluk open bloeit tot z’n hoogtepunt en je verwelken geen kans meer gunt? Droom je soms dat je loskomt van ellende en pijn, dat je vrij als je bent vrij kan zijn? Droom je soms van het moment dat je naast de ochtendzon ligt en dat het warme licht je hart sneller doet slaan dat je zou wensen dat je eeuwig op dat plekje kon bestaan? Dromen is een vreemd fenomeen Onlangs is er een van mij Plots Zo onverwacht Uitgekomen Nooit had ik het Gedacht Verwacht Wel gesmacht En gewacht Maar nooit volbracht Als een bloem in de lente Kreeg ik een nieuwe ik Na 4 kleine woordjes, heel bedeesd Nooit ben ik vanbinnen zo warm geweest. Maar da’s niet alles Wat je hier leest Alsof een wolf op een klein konijntje stormt Dat gevoel kreeg ik er ook bij Nog nooit ben ik zo bang geweest Klauwen klampen zich vast, diep in het diepste van mij Nog nooit was ik zo bang iemand te verliezen Want nog nooit had ik iemand als jij. Dromen is een vreemd fenomeen maar voor mij werd het plots een wonderlijke rots die ons onbreekbaar verbond tot één. Ik mocht een gedicht voor de klas schrijven, dit is wat het geworden is. |
| reactie 1
|
|
|
Biggie Berichten: 11 |
wauw, ik ben erg onder de indruk. wat een prachtig gedicht... echt heel mooi. |
| reactie 2
|
|
|
Ironic Berichten: 93 |
Heel erg bedankt, doet goed als mensen zoiets zeggen -Ironic- |