1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Vragen over de site: Statistieken

1
datum 08-07-20 17:18
startpost
heiblommetje
avatar Berichten: 21
Beste Admin,
De statistieken blijven bij mij al weer hangen op 29 juni!! Jullie hebben eerder gezegd niet te zitten slapen en dat er in het weekend niet gewerkt wordt maar volgens mij zit er vanaf 29 juni tot 8 juli maar 1 weekend in! En de site werkt voor geen meter dan zou je denken dat het in tijd van meer dan een week wel opgelost zou kunnen worden?! Misschien is het een idee om er iemand bij te halen die er wel echt verstand van heeft!
Groetjes, Heiblommetje
datum 08-07-20 17:49
reactie 1
PatrickS
avatar Berichten: 57
Volgens mij kijkt er niemand meer naar deze site om... ondertussen wel flink reclame aan het spammen.. slapen rijk worden zeker?
datum 09-07-20 14:48
reactie 2
ritakruizenga
avatar Berichten: 13
geen gedicht van de dag meer, geen nieuwste gedichten, totaal 0 gedichten volgens jullie aanbeveling, de statistieken ?? op vakantie??. De beste manier om bezoekers en dichters weg te jagen.
datum 22-07-20 22:18
reactie 3
heiblommetje
avatar Berichten: 21
Beste admin,
Ik heb inmiddels al de nodige keren gereageerd dat de statistieken het nog steeds niet doen en dat is al vanaf 29 juni zo! Ook kan ik niet reageren op andere dichters want dan krijg ik continue dat de site overbelast is!!! Ik vraag me echt af of jullie dit nog gaan oplossen want zolangzamerhand duurt het wel erg lang voordat de site weer een beetje normaal werkt. Ik hoop dat jullie er echt iets aan gaan doen!
datum 30-07-20 14:09
reactie 4
Admin
avatar Berichten: 87
Beste allemaal,
Er blijven inderdaad nog een paar dingetjes fout gaan. We zijn er druk mee bezig en zullen het z.s.m. opgelost hebben!
Bedankt voor jullie meldingen.
datum 04-08-20 11:44
reactie 5
heiblommetje
avatar Berichten: 21
Ik kan nog steeds geen gedichten insturen, geen reacties geven op andere gedichten en statistieken werken ook weer niet! Ik begrijp alleen niet hoe het kan dat andere dichters er wel gedichten op kunnen zetten?! Of komt dat omdat dit mensen zijn die er elke dag een gedicht opzetten en dat die dichters voorrang krijgen?
Naar boven

1

Reageren op: Statistieken

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.