1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Vragen over de site: Statistieken

datum 14-06-20 12:20
startpost
heiblommetje
avatar Berichten: 21
Ik heb een vraag, mijn statistieken werken al een paar dagen niet en er staan in mijn gedichten opeens rare tekens!
Kan dit opgelost worden??
Ik heb namelijk al een paar keer gereageert maar krijg er geen antwoord op!

Groetjes Heiblommetje
datum 15-06-20 11:53
reactie 1
ritakruizenga
avatar Berichten: 13
niet alleen de statistieken doen het niet, maar ik kan ook geen gedichten insturen
datum 17-06-20 16:44
reactie 2
heiblommetje
avatar Berichten: 21
De statistieken werken inmiddels weer, nu de rest nog want ik kan nog steeds geen gedichten insturen! Ik hoop dat de site weer snel naar behoren gaat?! Groetjes, Anita
datum 20-06-20 12:24
reactie 3
ritakruizenga
avatar Berichten: 13
Ik kan nog steeds geen gedichten insturen en zie er ook helemaal geen nieuwe gedichten bij komen. Blijkbaar zit de beheerder van deze site te slapen. Zo langzamerhand ga ik er toch maar eens over denken om een eigen website te beginnen. Ik mis de reacties en het gevoel dat de gedichten gelezen worden,
datum 20-06-20 13:23
reactie 4
heiblommetje
avatar Berichten: 21
Klopt Rita, ik heb ze ook al een email gestuurd want ik vind het niet bepaald netjes zoals ze hier mee omgaan!! Ik krijg de indruk dat ze niet één van de reacties lezen, laat staan dat ze er iets aan doen! Heel onprofessioneel!!!
datum 22-06-20 09:46
reactie 5
Admin
avatar Berichten: 87
Beste allemaal,
Onze excuses voor het ongemak! We lezen wel degelijk jullie gedichten, enkel zijn we in het weekend niet actief. Vooruit, dat kun je in dit geval wel 'slapen' noemen.
Wel gaat er iets mis met het insturen van gedichten. We werken momenteel aan het probleem. Jullie zullen snel weer gedichten kunnen insturen!
datum 22-06-20 10:22
reactie 6
ritakruizenga
avatar Berichten: 13
admin: bedankt. Nu weten we in elk geval waar we aan toe zijn
datum 22-06-20 10:46
reactie 7
Admin
avatar Berichten: 87
Als het goed is, kunnen jullie nu weer gedichten insturen. Zo niet, hoor ik het graag en duiken we er nogmaals in.
datum 22-06-20 11:36
reactie 8
heiblommetje
avatar Berichten: 21
Beste admin,
Bedankt dat de site weer werkt hoewel ik wel vind
dat jullie eerder hadden kunnen reageren!
De site werkte namelijk al vanaf 12 juni niet!
Maar ben blij dat het opgelost is.

Groetjes, Heiblommetje
datum 24-06-20 09:20
reactie 9
ritakruizenga
avatar Berichten: 13
Beste admin,

gedichten kunnen nu wel weer geplaatst worden, maar er kan nog steeds niet gereageerd worden op een gedicht van een ander. Dan komt er de melding dat het erg druk is en probeer later nog een keer. Waarschijnlijk zit daar nog een probleempje
datum 26-06-20 02:06
reactie 10
heiblommetje
avatar Berichten: 21
Beste admin,

Het probleem is nog steeds niet opgelost dat je kunt reageren op andermans gedichten! En als ik de rare tekens wil wijzigen in mijn gedichten krijg ik de zelfde melding dat de site overbelast is!
Ik hoop dat jullie dit zo spoedig mogelijk kunnen oplossen?
Groetjes, Heiblommetje
datum 26-06-20 08:28
reactie 11
Admin
avatar Berichten: 87
Beste allemaal,
Ook dit probleem hoort nu verholpen te zijn. Mocht dit (weer) niet werken, hoor ik het graag. Bedankt voor jullie meldingen!
datum 29-06-20 18:57
reactie 12
ritakruizenga
avatar Berichten: 13
Reactie geven werkt nog steeds niet. Krijg alleen de reactie dat het te druk is. Trouwens het gedicht van de dag blijft ook dagenlang hetzelfde.
datum 04-07-20 10:36
reactie 13
heiblommetje
avatar Berichten: 21
Nu werken ook de statistieken weer niet, blijft hangen op 29 juni! Ik weet niet wat er allemaal aan de hand is maar de site werkt nou niet bepaald optimaal!!
datum 04-07-20 11:43
reactie 14
ritakruizenga
avatar Berichten: 13
die statistieken zijn helemaal van slag. Geeft vandaag bij mij constant 404 aan. Lijkt me erg veel vroeg in de morgen. Daarna niets meer bijgekomen. En ook het gedicht van de dag blijft steeds hetzelfde. Mijn tip van de dag.....eens een echte programmeur erbij halen? Als het ene het weer doet dan hapert het steeds weer ergens anders.
datum 01-12-21 23:33
reactie 15
heiblommetje
avatar Berichten: 21
Beste Admin,
Mijn statistieken werken al weer een tijdje niet!!
Kunnen jullie hier even naar kijken?
Naar boven

Reageren op: Statistieken

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.