1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Ideeën en suggesties: Verzamelingen

1
datum 10-03-20 10:42
startpost
DeHater1001
avatar Berichten: 3
De verzamelingen functie lijkt niet helemaal goed te werken. Als ik op een verzameling klik wordt je gewoon weer doorgestuurd naar het profiel van diegene. Kan dit gerepareerd worden?
datum 11-03-20 10:27
reactie 1
Joseph
avatar Berichten: 23
Dat is al heel lang zo, ik ben ook opgehouden om gedichtjes in verzamelingen te zetten.
Wat wel heeft geholpen bij een ander probleem in het verleden, maar dat was toen de site nog in Valkenswaard werd beheerd,( en nu op Malta) is door zoiets rechtstreeks te melden.
Ik zal het ook proberen.
datum 03-04-20 07:22
reactie 2
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 2
Moet ook eerlijk zeggen dat ik er de meerwaarde niet van inzie. Persoonlijk vind ik de rubrieken waar je je gedichten onder kan brengen bij dichters.nl beter. Veel gevarieerder. Als je de gedichtenrubriek zou aanpassen dan maak je een rubriek als verzamelingen overbodig. Ik mis hier bijvoorbeeld een rubriek als gedichten over de zee, abraham & sara-gedichten, bezinning, actualiteiten, afscheid, emotie en gevoelens, winter, zomer, herfst en voorjaar om maar wat op te noemen.
Naar boven

1

Reageren op: Verzamelingen

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.