Nieuws: Valentijnsactie!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
besto Berichten: 524 |
Omdat de feestdagen weer achter de rug zijn hebben we een leuke actie bedacht. Over iets meer als een maand is het Valentijnsdag, en om het aantal gedichten over Valentijn aan te vullen hebben we een wedstrijd gestart. Het leukste valentijnsgedicht dat tussen 1 januari en 14 februari wordt ingestuurd wint een leuke dichtbundel naar keuze. Over dichtbundels gesproken, als het goed is komt er vanmiddag nog een nieuwe optie bij, een overzicht met de leukste dichtbundels! |
| reactie 1
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
hallo admin Allereerst nog voor jullie nog een gelukkig nieuwjaar! De complementen voor de vernieuwingen die er de laatste tijd steeds meer plaats vinden,ook fijn dat er de laatste tijd steeds vaker een reactie van jullie terug komt op de topic.de klachten van de schrijvers worden steeds minder de laatste tijd, kortom een fijne gedichten site. vriendelijke groetjes doomster. |
| reactie 2
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Leuke actie Hihi, Ik ben al begonnen XX |
| reactie 3
|
|
|
ottertje Berichten: 1 |
|
| reactie 4
|
|
|
Admin Berichten: 87 |
De valentijn wedstrijd zit erop. Met ruim 160 ingezonden gedichten is het een succes geworden. Uit de vele inzendingen hebben we gekozen voor het gedicht www.1001gedichten.nl/gedichten/10114/die_ene_blik/ van reneeeetje-1995. Gefeliciteerd |
| reactie 5
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
Zeer veel mooie valentijn gedichten zijn er geschreven. Reneeeetje-1995 Proficiat groetjes doomster |
| reactie 6
|
|
|
wivan Berichten: 1 |
BESTE ALLEMAAL ! Ik ben pas op 20//01/2009 begonnen met doorsturen....Het is werkelijk leuk al die mooie gedichten te lezen en..er zelf een paar te schrijven. Groetjes uit België aan iedereen ! wivan |
| reactie 7
|
|
|
Adreg Berichten: 3 |
Reneeeetje!!!! Van harte gefeliciteerd meisje, is je gegund, groetjes, Gerda |
| reactie 8
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Dankjeee ben echt mega blij heb zowat hele huis bij mekaar gegilt xD. XX |