1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Spelling en grammatica: spellingcheck publiceren gedichten

1
datum 20-03-18 19:40
startpost
DutchMarley
avatar Berichten: 664
Heyhey

ik weet niet zeker of ik dit topic op de juiste plek heb staan (anders mijn excuses daarvoor)

maar ik heb een vraagje voor de mensen die hun (Engelse) gedichten hebben uitgegeven of gepubliceerd.

Ik ben momenteel druk in de weer om mijn gedichten uit te geven in een gedichtenbundel. Ik heb contact gehad met mijn oud-Engels lerares om te kijken of zij mij kon helpen met de definitieve spellingcheck. Ik heb ze zelf uiteraard al uitvoerig nagekeken,. en denk dat de spelling zelf wel in orde is,. maar misschien zou zij mij ook wat tips of correcties kunnen geven qua zinsopbouw etc..

echter nu heeft zij het zelf veels te druk om mij hier in te kunnen ondersteunen,. en ben ik gedwongen om een plan B te verzinnen om ze extra na te kunnen kijken..

dus nu mijn vraag,.. voor wie zijn of haar gedichten uitgegeven / gepubliceerd heeft,.. hoe hebben jullie dit aangepakt? Hebben jullie misschien wat tips voor mij?

bij voorbaat dank ^^

groetjes Rémon
Naar boven

1

Reageren op: spellingcheck publiceren gedichten

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.