Gedichten check: "Kontverhaal"
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 6 |
"Kontverhaal" het maakt mij geen hol uit hoe je mij behandelt al sla je me vol in mijn gezicht en scheld me verrot misschien ruk je mijn hart uit m’n borst en schopt het kapot het interesseert mij geen reet want weet ik zal zolang als ik leef en altijd als ik naar jou kijk alleen maar regenbogen en zonnestralen uit je kont zien komen ik laat hier keihard het achterste van mijn tong zien aan een tweeëntwintig jarige meid en ik hoop dan ook dat je goed begrijpt dat een schoonheid zoals jij hier even een leuk “kontverhaal†krijgt misschien zie je na het lezen van dit dichterlijk geweld een beetje pips onthoud dan goed dat dit gedicht vooral een ode is aan jou prachtige . . . . en vergeet dan als laatste ook dit niet wie hebben er ook alweer een klik? lieve jij en ik. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 17 |
Mist elke vorm van poetische verfijning en abstractie. Mijn advies: niet publiceren, maar fijn voor jezelf houden. |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 6 |
@jrhagen,het is een banaal gedicht..dan heb je dat al snel. Poetische verfijning en abstractie wordt ook niet gezocht,een keiharde waarheid daarentegen wel. |
| reactie 3
|
|
|
iakon Berichten: 32 |
wat een sneu versje. Je zult vast wel grote gepassioneerdheid en diepe affectie voelen voor de persoon, waar je over schrijft, maar tederheid ontbreekt volledig in dit vers. Maar goed, ieder beleeft het op zijn manier en jij hebt jouw manier hier verwoord. Je schreef dit voor jezelf en dan weet ik niet of je het met anderen moet delen. Provocatie kan heel verhelderend werken, al zullen sommigen het niet accepteren.. |
| Naar boven | |