Gedichten check: Taak zedenleer: Liefdesbrief
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Brentx97 Berichten: 47 |
Even stilte voor de zinnen terwijl ik het licht doof en je hart probeer te winnen je vasthoud en de avond laat beginnen mijn lippen raken de jouwe kijken in je ogen terwijl ik je probeer vast te houde ik neem een foto en probeer het moment vast te houde wij 2 overtreffen perfectie het voelt als fraude je zei me te geloven in god maar ik geloofde niet in god ik geloofde in het lot maar zou ik moete geloven dan geloof ik in jou m'n meisje m'n dame m'n hart is je trouw. je bent m'n religie mind control je hebt me in controle Gameboy ik ben je persoonlijke console je kan me bespelen als een playstation fucking drie Ruzie tussen ons? Call of duty modern warfare is wat ik zie want jij en ik is het verschil tussen de realiteit en fictie het lijkt zo perfect dat het is net zoals de droom van deze nacht en het gaat zo sloom dat de tijd stil blijkt te vallen en ik let op iedere stap kan dit niet verknallen kan je niet laten gaan jij bent degene voor wie ik vecht voor wie ik verder moet gaan for you ? i write the sickest rhym of my Life you're my lady nah you're my wife. trillen als ik naast je sta en rock de game om mezelf te bewijzen je kijkt en mensen die wijzen mensen komen haten maar jij doet ze zwijgen door tegen me te praten door te zeggen dat je van me houd dat je om me geeft ik je vastneem en zeg dat ik altijd al voor je heb geleeft en dan klinkt dit overdreven maar je bent m'n hart en zonder kan ik niet leven want iedere keer als we vallen staan we recht om alles weer is te geven om alles goed te maken en deze woorde als i love you en elkaar diep te raken met te zeggen hoe diep de liefde is en als je er even niet bent moet je weten dat ik je mis dan sluit ik op in m'n kamer en blijf ik luisteren naar muziek terwijl je stem blijft fluisteren blijft spoken in m'n hoofd m'n liefde voor jou is diep en ik heb je beloofd bij je te blijven en het is aan jou om te kiezen of je me geloofd maar het is true my life is not about darkness or light it's all about you. |
| Naar boven | |