Gedichten check: Misbruikt Achtergelaten.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Brentx97 Berichten: 47 |
Aiyyo Meisje Deze is voor jou ik zie deze dingen Zovaak om me heen... Fysiek geweld ? Tot seksueel Verplicht worden Damn it ? Je keek in z'n ogen Ooh schat ik hou van jou Maar de woorden waren gelogen Hij was lief in het begin deed je voelen als nooit daarvoren Bij hem voelde je je als herboren Tot hij begon omtekeren en je begon te slaan Eerste x met een platte hand what the fuck had je misgedaan Niets je was trouw never vreemdgegaan Brak het contact met andere mannen om dit te vermijden Nu slaat hij je dagelijks neemt je wanneer hij je wil en moet je lijden Ik sliep rustig tot ik m'n telefoon hoorde De nummer ringde die je vriendje toebehoorde maar hoorde je huilen Je was bang en moest je verschuilen Hij zocht je Hij wou je weer is gebruiken Hij sloeg je 2x was ik te laat ? Ik was in paniek dus hield je aan de praat Kruipte in m'n auto en moest me kalmhoude Ik nam je mee en tvoelde als fraude om je gezicht zo te zien beloofde t te maken als t oude hoe t was voor je hem kende Voor hij je sloeg en ik verwende Je met alles wat ik had toch ging je terug buiten de mes in m'n rug ging hij je weer misbruiken toch bleef je je telefoon gebruiken en iedere keer weer stond ik daar schat waarom ga je back Je kende het gevaar wou iedere bot breken wou ervoor je zijn en me wreken Zorgen dat hij zou smeken om vergiffenis Maar blijkbaar weet jij niet eens wat liefde is hij liet je achter zonder natedenken met de keuze die hij moest maken En gaf geen fuck liet je hier beloofde je niet aan te raken Hij ging weg uit je leven Maar iedere x in je hoofd moet je het herbeleven Traumatische ervaringen Misbruikt en dat soort dingen Je hoort de melodie maar niet de stemmen die zingen dus ga nou niet jezelf haten Je bent Misbruikt En achtergelaten.... |
| Naar boven | |