Gedichten check: Gedicht geboorte zoon
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Sellucius Berichten: 1 |
Beste dichters, Mijn vriendin is zwanger en ik wil haar graag bij de geboorte een mooi en passend kado geven. Graag wil ik een gedicht bijvoegen, gegraveerd in een messing plaatje. Ik heb weinig ervaring met dichten en wil jullie vragen om feedback op onderstaand gedicht. Klopt het gedicht? Hoe kan het beter? Emotionele lading duidelijk? Alvast heel erg bedankt voor jullie moeite en tijd. Hierbij het gedicht (naam van kind moeten we nog beslissen!): Jij hebt ons een wonder geschonken Een prachtige zoon, een nieuw leven Onze liefde beklonken en in 'naam' verweven Ik ben je voor altijd dankbaar Jouw liefde, onze zoon Onbeschrijfelijk kostbaar en wonderschoon |
| reactie 1
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
Het begin vind ik vaag. Jij hebt ons een wonder geschonken, wie is die Jij? Vraag maar verder om raad, wat wil je werkelijk? |
| reactie 2
|
|
|
LuckyFriend04 Berichten: 1 |
Misschien dat je iets meer kan zeggen hoe blij je bent. Maar verder heel goed gedaan vor een beginner. En natuurlijk alvast gefeliciteerd met jullie zoon |
| reactie 3
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
nu ik het nog eens lees heb ik wat tips, laat maar horen als je geholpen wilt worden |
| Naar boven | |