Gedichten check: Door mijn ogen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Brentx97 Berichten: 47 |
Het is een lange weg maar ik weet niet of ik verlangens heb ik wil de tijd bevriezen en doorgaan kijken in de spiegel maar ik laat een traan ik walg van mezelf ik spuug en scheld me uit ik sla door en roep Luid dat ik het nooit zal maken ik schreef niet om anderen te raken maar om mezelf terug te vinden leven is precious maar wat kon mij verblinden dat ik hier weg zou willen ik zocht antwoorden niets dat de pijn kon stillen ik was bang en jaloers op mezelf Ik schreef vanaf men elf had het nodig want werd rond geduwd en geslaan maar ik kon niet opgeven ik bleef op men benen staan ik vocht terug werdt een man in men hart deed iemand pijn en beeindigde een kans op een nieuwe start eenzaam deze dagen denken aan iets dat de pijn kan wegnemen vertragen het breekt me vanbinnen ik neem deel aan een strijd die ik niet kan winnen geen dame om voor te vechte ze ziet me als een monster als een heerser van het slechte maar het slechte is het goede en het goede is slecht Ik leefde in een nightmare nah het is echt het leven is een joke dan ben ik de komiek vele maken grappen maar zijn ziek en ik voelde me alleen heb echt niemand om me heen had een meid maar ze hing blokken aan men been |
| Naar boven | |