1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje slaan {13}

datum 31-01-16 04:47
reactie 466
marill
avatar Berichten: 1058
Ha ha,
wel grappig ja sheala,
een tien voor je broek

Acupunctuur is anders wel een goede therapie tegen pijn.
datum 31-01-16 13:35
reactie 467
DutchMarley
avatar Berichten: 664
wow the forum is alive again :O

HOOOOOOI!!!!
datum 31-01-16 15:09
reactie 468
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Waarom vind niemand het zielig voor me broek! Was wel me beste broek ja!

Hey, How you doing Remon? It's a mericale that this thing is still on tho..

En ja accupentuur schijnt ook goed te zijn tegen pijn. Maar heb al een afspraak gemaakt bij een dokter.
Vandaag ook zo'n erge koppijn dat ik amper kan bewegen. Might take an overdose on painkillers. This really sucks.
datum 16-02-16 00:44
reactie 469
DutchMarley
avatar Berichten: 664
hihi ik vind het best zielig voor je hoor!!

mja gaat zn gangetje hier,.. laatste tijd gestressed als Fluck.. dus mja ik probeer het zo rustig aan mogelijk te doen.. (wat best moeilijk is)

en nooooo's.. don't OD on painmeds please

(en idd wonder dat ie nog steeds on is,.. al lijkt ie zo te zien al aardig dood weer te zijn lolz )
datum 16-02-16 14:27
reactie 470
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Haha thanks. Moet echt weer eens gaan shoppen voor kleding.

Jij ookal zo gestressed? Niet te veel stressen hoor Remon. Is heel slecht voor je!
En rustig aandoen moeilijk?? Moet je les van mij krijgen? Ik moet nu alles doen, en ik doe bijna niets. Zie echt niets meer zitten XD

I didn't OD on painkillers. Altho it seems very tempting. Maar weet eindelijk waar me hoofdpijn vandaan komt! Klote nekwervel zit niet goed. Dus word nu elke week gekraakt.

Het is hier zoiezo altijd een beetje dood. Maarja...
datum 16-02-16 16:26
reactie 471
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Jammer dat dat je nekt Lynxxje, but don't OD anyways please, heb geen zin nog iemand te verliezen wie veel voor mij betekent. (although zelf ook wel zin in atm but doesn't work well for me)
-
Rustig aandoen kampioen hiero! Heb nog tot vrijdag om 4 pagina's html + css af te maken which basically means hell
datum 16-02-16 20:36
reactie 472
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Ugh. Can't handle that pun... Damn..
Yeah pills will suck. Probably gonne puke all over myself and stuff... So nah... I rather have a knife then... Or a blade. Have a love relationship with it anyway. It keeps me sharp (so bad.. XD ) Best knap als je me zou verliezen tho.. Thought that was already done..

Ik heb zo fucking veel te doen... En heb vandaag nog niets gedaan. Niet voorbereid voor me intake morgen ochtend... Me toetsen niet geleerd. Serieus, weet echt niet meer hoe ik me examens ga halen. Doe geen ene kut XD
datum 18-02-16 23:11
reactie 473
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Doe zoals mij, uurtje of twee per keer of paragraaf per keer leren en blijven herhalen. Daarmee heb ik het gehaald (hoewel ik ook handig ben met spieken en geluk hebben,maar das niet vvoor iedereen)
-
Maybe you have lost me but I never lost you tho
-
Ik doe ook geen ene kut, maar die info bespaar ik liever voor het geval Nath zichzelf tevoorschijn tovert...
datum 19-02-16 00:24
reactie 474
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Well I now really need to get fighting. Grote kans dat ik ben aangenomen voor me vervolg opleiding so thats good. Just hope i make it through this year.

Well... you are aperently the only one who hasn't lost me? Bc even I did.

Waarom is het zonnetje eigenlijk weg gegaan? Nieteens afscheid genomen die eikel
datum 20-02-16 13:40
reactie 475
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
I have a Kay P S, that explains enough
En de zon neemt nooit afscheid, gisteravond kwam die eikel ook al niet opdagen -,-
-
Je gaat het wel redden
Die fotografie opleiding bedoel je?
datum 20-02-16 14:30
reactie 476
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
You saying ''That explaines enough'' doesn't explain enything for me...
Like always, you suck at explaining.

En ja die fotografie opleiding.
datum 20-02-16 15:58
reactie 477
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
I suck at more things but that's none of your business. And how can I have lost you if I still think about you?
datum 20-02-16 16:11
reactie 478
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Because the only thing you do is think. Thinking doesn't solve things in this situation. That i'm able to ''talk'' to you like this is only because i don't see the same person that i once held into my arms. Because i believed that person would have never left me. You have no idea how damaged i am.
But this will be the last time on the forum that i make it this personal. I don't want to bother other people with my private life. It's already to late anyway.
So you have lost me. Because there is nothing left.

But you are right. What you say or do, It's not my buisness anymore. For now you are just a stranger with all my secrets.
datum 21-02-16 10:28
reactie 479
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
I'm strange anyways tho, can't change that.
-
Wat voor fotografie wil je gaan doen trouwens?
datum 21-02-16 10:57
reactie 480
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Nog geen idee. Zie wel waar ik uitkom. Ga lessen krijgen in alle soorten stijlen en alles wat om fotografie heen zit. I'll figure somthing out
Naar boven

Reageren op: Praatje slaan {13}

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.