Huiskamer: Praatje slaan {13}
| reactie 286
|
|
|---|---|
|
liezai Berichten: 1164 |
Jullie kunnen allemaal stuk voor stuk goed schrijven! Ik zit in Spanje Nathan, maar wil best-wel-heel-erg-graag, naar huis. Ik ben niet zo'n fan dit korte broeken & topjes klimaat... Zo warm :') Geef mij maar de winter! xD En Oostenrijk xD |
| reactie 287
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ook nice haha Had bij jou eerder Rapalje verwacht om naar te kijken... |
| reactie 288
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 42 |
Heerlijk, wou dat ik in Spanje zat, word ik misschien ook nog een keer bruin. Rapalje zie ik misschien morgenavond weer in Winschoten Nog even zien of mijn moeder tijd heeft |
| reactie 289
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Leuk, waar in Spanje? Jij kan tenminste elke dag gaan zwemmen, als je bij zee zit tenminste. Rapalje, wat zullen we drinken, zeven dagen lang, .... |
| reactie 290
|
|
|
Doe maar een biertje Nath, en jij? Of zullen we meteen iets sterkers nemen? |
| reactie 291
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Met de dorpjes en stadjes vind ik niets mis hoor, heerlijk slenteren door die straatjes. Maar het strand en die warmte op het strand... :') Zacht uitgedrukt: niet mijn ding. Bruin word ik toch nooit, ik blijf mijn melkflessen voor altijd houden |
| reactie 292
|
|
|
weeteennaam Berichten: 232 |
Haha mee eens liezai! Ik blijf het liefst gewoon thuis. Oostenrijk is dan weer te koud voor mij |
| reactie 293
|
|
|
Ik word gelukkig wel snel bruin en daarna helaas ook snel rood. Vind andere culturen ook altijd interressant, wil ook heel graag nog een keer naar Thailand naar de boeddhistische tempels, dat lijkt me zo mooi Kom je mij ook een biertje brengen? |
| reactie 294
|
|
|
Kom hem zelf maar halen, je hebt nog 6 dagen de tijd Maar wees snel, op is op |
| reactie 295
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Iets sterkers? Een pizza met rum? Mooi, dat vind je gelukkig wel leuk, Lisanne. Mja, thuisblijven.. Zelf kan ik gerust 1 jaar thuisblijven. Ik maak genoeg daguitstappen in binnen- en buitenland. Soms alleen, soms met vrienden zoals gisteren. De vader van de 4 kindjes vroeg me gisteren mee om mee te gaan met 'thuisonderwijsuitstap'. De oudste 4 kinderen doen thuisonderwijs, de 2 jongsten zitten nog op school/kleuterschool. En thuisonderwijs hebben ze elke 2 weken een soort 'schoolreisje', zoals ik het noemde gisteren. Zo was er gisteren een dagje Puyenbroeck, een natuur- en recreatiepark. Sochtends soort speurtocht in het bos en smiddags skeeler. Helaas zat het weer wat tegen. Wat voor biertje wil jij Mariëlle? Heineken, Jupiler? |
| reactie 296
|
|
|
Haha is goed hoor. Doe mij maar een flesje Hardrock Jan Leuk zo'n dagje weg |
| reactie 297
|
|
|
weeteennaam Berichten: 232 |
Ik word best snel bruin maar ik ben nog nooit verbrand. Maar ja ben ook maar één keer in een warm land geweest(Spanje). En verder alleen maar België, Frankrijk en Nederland natuurlijk. |
| reactie 298
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Is Frankrijk dan geen warm land? Spanje is wel chill, maar op toeristische plaatsen is de combi van hitte en massa's mensen niet zo geweldig -_-" |
| reactie 299
|
|
|
Mask Berichten: 89 |
Ichigo, late reactie, 'tuurlijk mag Es ook. Ik zit nu in het tweede middelbaar, dus ja 13-14 jarigen. Het probleem is alleen dat ik dacht dat het ging gaan over geaardheden en dergelijke maar het gaat over hoe je voortplanting kan voorkomen en daar vind ik dus niets aan. Ik kom niet graag ik contact met drugs dus ik weet er liefst niet al te veel over. En wat je zegt, alles dat met de hersenen te maken heeft, ja, vind ik ook interessant, daarom dat ik Humane Wetenschappen ga volgen. Dan krijg ik gedragswetenschappen en dat is zowieso het interessantste vak op school. En voor het eerst sinds dit schooljaar heb ik weer anime opgepikt. Death Note en Ons Piece lezen en terwijl Another kijken. Omdat het kan. Maar ik denk dat ik in mijn bed kruip om deze dag achter me te laten.~ |
| reactie 300
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Ah, da's vervelend... Had laatst trouwens een lezing gevolgd over aseksualiteit. Was wel interessant en enigszins verhelderend. M-hm, ben je ook van plan iets met psychologie ofzo te gaan doen later? Haha, nice |
| Naar boven | |