Gedichten check: Probeer ik'
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Seren Berichten: 49 |
Ik zoek eigenlijk min of meer een betere en aantrekkelijke titel voor mijn gedicht. Verbeter punten zijn altijd welkom Ik weet het nog goed Ik wist niet hoe het verder met mij moest Een gevoel dat me dwars zat Bang dat ik je verloren had Een auto ongeluk veranderde heel je leven En dat schuldgevoel bleef aan mij kleven Dankzij mij had je bijna dood kunnen zijn De kans dat je het zou overleven was klein Je had niet eerder terug moeten komen voor mij Je was zo dicht bij Bijna konden wij jou weer in onze armen sluiten Maar daar konden we naar fluiten Na 3 maanden was je weer in Nederland In het Ruwaard van putten ziekenhuis gestrand Ik durfde niet naar je te kijken Ik durfde niet naar je hand te reiken Je lag daar vol met apparaten Je kon door je tracheotomie niet praten Het schuldgevoel verdween maar niet Ik rende weg uit je kamer vol verdriet Dat schuldgevoel probeer ik van me af te schrijven Maar dat schuldgevoel zal altijd blijven Al 6 jaar zit het in mij geworteld En neem ik het mee naar mijn graf |
| reactie 1
|
|
|
lutwine Berichten: 33 |
verwrongen ik.....in schuld gewenteld......versplinterde toekomst..... |
| reactie 2
|
|
|
Skyline Berichten: 25 |
Achtervolgende schuld is t enige wat in mij opkomt. Echt een mooi gedicht en veel sterkte! |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Heel mooi (en sterkte, als je dit echt meegemaakt hebt). Ik weet helaas geen mooie titel. |
| reactie 4
|
|
|
Myhappyself Berichten: 58 |
Dichtbij vind ik wel passend. Die gevoelens gaan jammer genoeg nooit verweg... |
| Naar boven | |