Gedichten aanvraag: 2 strijd tussen mij en haar
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Bibilovesskielos Berichten: 127 |
Hallo Ik ben al een tijdje verliefd op een jongen en hij vertelde mij ook dat hij ook verliefd is op mij maar een dagen geleden vertelde hij mij gezoend te hebben met z'n ex... Hij beweerde dat het niets te betekenen had maar nu blijkt dat hij twijfelt tussen mij en haar. Dat begrijp ik wel maar hij behandeld mij hiermee niet op de juiste manier, hij denkt dat dit me geen pijn doet maar dat doet t uiteraard wel! Kan iemand mij helpen d.m.v een gedicht dat duidelijk maakt dat ik ook gevoelens heb en niet ben om te spelen? |
| reactie 1
|
|
|
rhanna Berichten: 2 |
Ik heb ook een gevoel Ik heb ook een hart Ik heb ook het recht Om te behandeld te worden als jou Ik heb ook het recht Op waarheid Ik het ook het recht Op liefde Ik heb ook het recht Om gevoelens te hebben ben je hier iets mee? als je wil kan je het ook wat aanpassen. |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 7 |
Ik weet niet of je er nu nog wat aan hebt: Kiezen Ik wil de jouwe zijn Dat meen ik echt Maar je getwijfel doet me pijn Alsof ik voor mijn leven vecht Ben je verliefd op mij Of toch op haar Kies eens een partij En blijf geen twijfelaar Want ondertussen Speel je met mijn hart Je wilt haar nog steeds kussen En dat maakt mij verward Je kunt niet eeuwig spelen Met de gevoelens die ik heb voor jou Ik wil je gewoon niet met haar delen Dus begrijp dat nou Je doet me pijn van binnen Als je zegt ik twijfel nog Kan ik überhaupt wel winnen Het voelt nu als bedrog Ben je verliefd op mij Of toch op haar Wie wil je nou aan je zij Want ik ben niet bespeelbaar |
| reactie 3
|
|
|
lutwine Berichten: 33 |
Liefste, ik heb het zo koud Ik weet, je was heel stout Je hebt op m’n liefdeshart getrapt M’n vertrouwen aan je laars gelapt Maar liefste, liefste man van mijn dromen Laat de liefde voor mij terug door je hart stromen Neem me in je armen, om mijn hart te verwarmen Liefste, liefste, ik vergeef je onbezonnen daad, neem op de liefdesdraad Lutwine de cocker |
| reactie 4
|
|
|
Bibilovesskielos Berichten: 127 |
iedereen erg bedankt! uiteindeijk is er voor mij gekozen en we zijn gelukkg nog samen het gaat nu heel goed en er zijn geen twijflgevallen meer geweest |
| reactie 5
|
|
|
weeteennaam Berichten: 232 |
Ik kijk in de spiegel, Wie ben ik, Ben ik wel, Diegene dat ik dacht, Te zijn? Vragen spoken door mijn hoofd, Ben ik wel mooi genoeg, Waarom heb ik zulke dingen geloofd, Je wil weer je ex, Ach ja liefde maakt blind. Liefde maakt macht van me, Dat ik nog op je wacht, Misschien word het nog we, Dat is wat de pijn verzacht, Voor een tijdje... |
| Naar boven | |