Gedichten check: suïcide [verhaal]
|
startpost
|
|
|---|---|
|
susanne18 Berichten: 12 |
Terwijl zwakke lichtjes onder mij doorsuizen, en ik niets voel dan intens verdriet. Wanneer vlagen van herinneringen mij overvallen en ik weer even het kleine meisje ben. Mijn trillende lippen tonen mijn angst, ineengekropen in een hoekje. In de kamer die te klein was voor jou en mij. Omdat jij je handen niet thuis kon houden en ik geen nee durfte te zeggen. Het is mijn schuld. Ik voel je handen langs mijn zachte kinderhuid glijden, en de rillingen langs mijn rug. Omdat ik naakt naast je lag, ik het holst van de nacht en jij je geilheid niet kon bedwingen. Ik voel nog hoe je in me drong en ik een kreet moest onderdrukken van de pijn. De pijn die nooit meer is verdwenen. Terwijl in de verte gebouwen zich aftekenen, en ik niets ben dan een leegte. Wanneer ik alles weg probeer te stoppen, te vergeten terwijl ik weet dat, dat nooit lukken zal. Mijn masker langzaam weggevaagd is en mijn gezicht eindelijk mijn ware ik toont. Druk ik mezelf tegen de reling en trekken rillingen zich door mijn lijf. Van zachte kinderhuid naar harnas, van harnas naar puur naakt. Mijn kamer is mijn huis niet, mijn huis is niet mijn thuis. Terwijl mijn handen zich om de spijlen wringen, ik enkel nog besta uit woede. Wanneer ik jouw geile ogen, en begerige handen voel en zie. Wil ik je enkel nog bezeren, vermoorden. Zoals je dat bij mij hebt gedaan. Mijn hart maakt overuren, lijkt mijn borst uit te kloppen. En mijn hoofd voelt zwaar. De littekens vormen mijn ziel, ik wil enkel nog gaan. -Terwijl mijn handen loslaten, mijn lichaam |
| reactie 1
|
|
|
Paulr Berichten: 54 |
Uiteindelijk krijgt het een plaats en komt het toch goed... volhouden ajb. |
| reactie 2
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
woooww superr mooi verhaal xx |