Gedichten check: Sterren aan het gemel
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Myhappyself Berichten: 58 |
Wauw, kijk al die sterren aan de gemel. Ha gast, wat een fout van een kemel. Doet dat er dan toe? Je zit nu te lachen en de rest is taboe. Zolang ik mij amuseren kan. Met wat woorden trek ik mijn eigen plan. Niet akkoord vindt je me te gestoordt? Ik zal je laten genieten van mijn fouten die ik ga typen. Weet ik vind de wereld nog al hart! Hoe je deze opvat ligt aan dat Engelse woord 'smart'. Het tofste aan dichten, waar ik van hou. Dat is schrijven wat je wil. Sta daar eens bij stil :p de grootse misdrukkingen. Het absurbste ooit :p Dat is sgrijven zonder liefde te bedrijven, dat is sgrijven zonder geheugen. Amusement aan allerhande teugen. Je kan zeggen wat je wil. He jij met je bril. Ik vind je echt wel floppy, al zit ik nu te tikken op mijn desktoppy. Haha de grootste fouten ooit, waarmee je de essentie van gedichten mee plooit. Eerlijk het boeit me geen moer. Niet echt stoer :p Maar dit is mijn ding, vele mensen denken dat ik ze hierboven ving ;p |
| reactie 1
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
erch chrappig dit gedigt omdat ik er in een deuk van licht vang op mijn netvlies terwijl ik langzaam mijn humor verlies besgouw het als een traan die ik met een lag laat gaan |
| reactie 2
|
|
|
Myhappyself Berichten: 58 |
Dag, maril Dank u voor u reactie, dat maakt toch het verschil. Schrijven doe je toch met plezier, al zie ik vele fouten in mijn vizier :p |
| reactie 3
|
|
|
jasonikhouvanj Berichten: 29 |
goed gevondn |
| reactie 4
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
myhappyself, graag gedaan, hoe gaat het? |