Gedichten check: breek mijn hart
|
startpost
|
|
|---|---|
|
exeter Berichten: 12 |
breek mijn hart ik wil de pijn verbrand de laatste pagina sla je armen om stralen iemand, ergens blijf hier ik wist wat ik zou worden niemand meer zou kennen moe van herinnering verlies mn adem in labyrinten van slapeloze nachten hebben we dan eindelijk ons thuis? in sterrenwegen ver van de zon, verlies mezelf voordat ik wist wat er was schuil in mn kamer waar ben je? ik ben bang hoe mijn muren afbrokkelen smelten als chocola verlaten velden niet meer bloeien waarom zou het je boeien? vergeet hoe we nachten bevroren vertel de wereld hoe het is door mist en spiegels leugens en dolken het valt uiteen alles wat er zal zijn in een zeg hoe diep de pijlen het verhaal meten leegte die niemand kent vrij van betekenis is het luchtorakel momenten in regen verdeelt water en graf en lichten versnellen geef me terug aan de sterren huil niet als alles uit elkaar valt laat het los ~~~~ verder maak ik een beetje schaamteloos reclame voor mijn dichtbundel als dat oké is: www.bol.com/nl/p/sterrenstaren-weerspiegelingen/9200000036311939/ [38 nieuwe, grotendeels Nederlandse gedichten in vrije vers-stijl] ~~~~ Erg bedankt voor jullie steun ! |
| reactie 1
|
|
|
Je-ns Berichten: 81 |
Wow echt heel mooi! |
| reactie 2
|
|
|
exeter Berichten: 12 |
Veel dank :} |