Gedichten check: Voor mijn opa
|
startpost
|
|
|---|---|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Nooit zal ik vergeten, hoe ik vroeger paardje op je reed. En nooit zal ik vergeten, Hoe lief je altijd tegen mij . Nooit zal ik vergeten, hoe we de hertjes voerden in het park. En nooit zal ik vergeten, hoe we samen aten van oma’s kwark. Nooit zal ik vergeten, hoe je verhaaltjes aan ons voorlas. En nooit zal ik vergeten, Hoe goed jij hier in was. Nooit zal ik vergeten, hoe je was, en altijd zult blijven. Ik wil je gewoon even zeggen: Je zult voor altijd mijn liefste opa blijven. Mijn opa is pas overleden en dit gedicht heb ik voor hem geschreven.. mening?? |
| reactie 1
|
|
|
Paulr Berichten: 54 |
Je geeft je grootvader via dit gedichtje een plaatsje in je gedachten en dat is heel mooi. En daar gaat het per slot van rekening om! In regel 4 van couplet 1 heb je het woord deed vergeten. Je gebruikt 2 keer het woord blijven in het laatste couplet. Dat maakt het einde minder sterk. Misschien dat je dat kan aanpassen. Voorbeeldje: Nooit zal ik vergeten, Hoe je was en mijn liefste opa zal blijven, Ik wilde je gewoon even zeggen, Dat je voor eeuwig op mijn gedachten zal drijven Wellicht dat je een betere kan schrijven en als je dat niet wilt omdat je vindt dat het zo goed is, moet je het lekker laten staan. Houd je haaks he? Sterkte met het verlies. Paul |
| reactie 2
|
|
|
dankkje xxreneeeee |
| reactie 3
|
|
|
yenkee Berichten: 1 |
vet g0ed gedicht, vooral na die kleine veranderingen xxx |
| reactie 4
|
|
|
Ik heb er dit van gemaakt op het einde: Nooit zal ik je vergeten, voor altijd zul je op mijn gedachten drijven. Ik wil je gewoon even zeggen: Je zult voor altijd mijn liefste opa blijven. Bedankt voor de tip is ie zo beter?? |
| reactie 5
|
|
|
Paulr Berichten: 54 |
Helemaal top zo Renee! |
| reactie 6
|
|
|
dank je paul xx |