Gedichten check: Onbewoond eiland
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Saartjje22 Berichten: 4 |
Soms wil ik vluchten naar een onbewoond eiland Ver weg heel ver weg van waar ik me nu bevind, een heel andere kant Geen zorgen, geen stress en geen pijn Ergens waar ik helemaal vrij en alleen kan zijn Ik wil de rust voelen, rust is wat ik wil heel graag Geen pijn, geen geschreeuw en geen geklaag Ik wil vluchten, vluchten naar een onbewoond eiland Ver weg heel ver weg van waar k me nu bevind, een heel andere kant Het zeewater zal mijn zorgen en pijn doen wegspoelen De rust zal mij doen beter voelen Het zal mij kracht geven Ik zal me kunnen uitleven Helaas is het maar een droom en onmogelijk kunnen beleven Toch blijf ik het stiekem nastreven Want ik wil vluchten, vluchten naar een onbewoond eiland Ver weg, heel ver weg van waar ik me nu bevind, een heel andere kant |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 20 |
Alles is mogelijk met de kracht van de droom! Weeral een mooi gedicht dat naar weer helemaal hetzelfde weerspiegeld zoals ik het zie. Blijf zo verder schrijven!! Je hebt er weer al een fan bij!!! |
| reactie 2
|
|
|
Saartjje22 Berichten: 4 |
Dankjewel AntonRombaut! wat ben ik blij om een fan te hebben |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Is mooi, alleen had je een paar komma's extra mogen toevoegen hier en daar Ik zie trouwens dat je nieuw bent, dus bij deze: welkom |
| Naar boven | |