Gedichten check: You'll never walk alone
|
startpost
|
|
|---|---|
|
liezai Berichten: 1.164 |
Het is een tijdje geleden, ben zelf ook niet erg tevreden met dit gedicht dus laat het horen als ik wat moet veranderen. En als je een foutje in het Engels ziet, laat het dan aub even weten? xxlisanne you'll never walk alone No matter where you are no matter who you are he will be with you every hour every minute for your sadness for your gladness he will be there for you every day every night The way will be hard but he still never let you walk alone |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik vind het een mooie gedichtje Lisanne |
| reactie 2
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
denk dat de een na laatste zin misschien beter: 'but he will still' had kunnen zijn.. verder heel mooi geschreven.. al is het onderwerp compleet niet mijn ding moet ik bekennen (ten minste heb t idee dat je het hier over God hebt?) mja alsnog.. zeer mooi geschreven |
| reactie 3
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Eigenlijk niet Rémon, gezien ik niet bepaald gelovig ben ofzo... Meer over je bescherm engel ofzo, vind het zelf ook moeilijk te plaatsen... xx |
| reactie 4
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Prachtiggggg geschreven |
| reactie 5
|
|
|
oke.. makes sence to.. personally like it way better than god |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
mooi |
| reactie 7
|
|
|
mja ergens beide beetje de same message.. je staat er niet alleen voor en dr is iemand die in spirit je de hand eigenlijk reikt en vasthoud.. erg mooi |
| reactie 8
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Bedankt allemaal :p Hij is al ingezonden! xx |
| Naar boven | |