Gedichten check: my goodbye
|
startpost
|
|
|---|---|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
Sorry voor de negativiteit in dit gedicht.. but just writing as i feel it. I feel completely lost, I just feel rotten Already died within and completely forgotten bliss never to be found restless to the bone will I ever reach serenity? Or will I just stay all alone? I knew this was coming it's been written long ago but I always kept faith I always kept hoping you know? But I've never been truly happy and probably never will I am going to check out now I'm going to complete the kill so here is my goodbye to who-ever would care cause here lies the end of a life to much to bare |
| reactie 1
|
|
|
Je-ns Berichten: 81 |
Hé, mooi gedicht. Ik wil je zeggen dat je moet proberen te kijken naar de mooie dingen, ik weet dat het lastig is maar er is nog zoveel meer in het leven dan doodgaan. Veel sterkte! |
| reactie 2
|
|
|
hey.. thnx.. en i know.. ik geloof wat dat betreft ook wel heilig dat we hier zijn om de rit uit te zitten.. en I'm intending to.. mja helaas door (hevig) borderline is het effect dat, hoe gelukkig iets me ook maakt.. het nooit echt opweegt tegen al t andere.. oftewel.. ik kan ergens zielsgelukkig mee zijn, alleen dat maakt mijzelf alsnog niet gelukkig.. (beetje weird om uit te leggen i guess) |
| reactie 3
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Niet om een of andere psych te immiteren, maar ik begrijp je wel. Ik begrijp precies wat je voelt... Sterkte m8 |
| reactie 4
|
|
|
VallyQ Berichten: 16 |
Schat kom gewoon onrust stoken bij mij bij Inter-Spy! Nah, zonder grappen, t is ook nogal wat he. Hoop dat je er toch snel uitkomt! Dat gun ik je... Als ik ooit op de één of andere manier kan helpen... Just give me a shout! |
| reactie 5
|
|
|
thnx val.. hehe inter-psy zit hier sinds kort ook idd.. al heb ik zelf nu sinds kort een begeleidster van Stichting MEE en als ik heel eerlijk ben, dan ben ik ondertussen ook wel zat van de hulpverlening.. zit de helft van mn leven dr nu al in,.. im kinda done |
| reactie 6
|
|
|
VallyQ Berichten: 16 |
Is een bekend gevoel schat.. Mja, zónder lukt het hier ook niet.. PsyQ in elk geval compleet afgeschreven whaaah, stel imbecielen daar! Heb je PGB? Ken een heel fijn ondersteunings bedrijf, krijg er zelf ook begeleiding van. They rule! |
| reactie 7
|
|
|
hehe PysQ zijn idioten idd.. heb ik ook al bij gezeten.. (hehe mijn verleden in hulpverlening is: Psychiater in Paterswolde, 5x vnn, 6x lentis, 2x Neon 1x Sjoerd Elsinga, opname vnn, verschillende ambulante hulpverleners en vertrouwenspersonen... 1x stichting elker, en nu dus Stichting Mee) nee PGB kwam ik niet voor in aanmerking.. en Wajong ben ik ook al voor geweigerd.. mja zitten we nu voor 2e x achteraan.. tenminste,.. das de bedoeling |
| Naar boven | |