Gedichten check: Meningen en titels gevraagd.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Alle dagen weer, elke nacht opnieuw. Spookt het verleden nog steeds om mij heen. Ik kan het moeilijk achter me laten. Niemand die me begrijpt, ik sta helemaal alleen. Nachtmerries over wat er gebeurde. Angsten voor alles rondom mij. Zou dit ooit te verwerken zijn? Gaat deze tijd ooit voorbij? Alles wat ik ooit had. Ben het allemaal kwijtgeraakt. Probeerde het opnieuw te vinden, maar word alleen maar afgekraakt. De toekomst zie ik zo donker in. Ik zie er geen duidelijke wegen in. Door alles wat er is gebeurd toen. Ik zat er altijd tussenin. Alle agressie en alle haat. Het heeft mij zeker pijn gedaan. Door al dit gebeuren in mijn leven. Plaats ik mijzelf altijd onderaan. |
| reactie 1
|
|
|
Je-ns Berichten: 81 |
Wauw mooi, veel sterkte! Ik wil je zeggen dat je jezelf niet onderaan moet plaatsen, daar hoor je niet |
| reactie 2
|
|
|
Dankjewel Jens, doet me goed dat te horen |
| reactie 3
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
ben het met Jens eens.. niet jezelf onderaan plaatsen want het is duidelijk dat jij Hardboy daar zeker niet hoort.. vind het wel erg herkenbaar dit gedicht.. erg mooi geschreven waar ik zelf veel tegenaan loop bij mn verleden is dat ik het ook niet kan laten rusten... maar dat is denk ik ook nooit 100% mogelijk.. het verleden heeft je gemaakt tot wie je bent vandaag de dag.. soms is het ook niet terug willen naar wat je had, maar juist iets nieuws moeten creeeren met wat je geleerd hebt van eerder Hope you find peace |
| reactie 4
|
|
|
Dankjewel Marley! Dat waardeer ik echt! |
| reactie 5
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
yw just saying it like i see it ^^ |