Gedichten check: voor een paar mensjes
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
Er zullen altijd mensen zijn die denken dat ze beter zijn Het spijt me dat mijn woorden nu eenmaal mooier zijn dan jouw 10-kilo-make-up-gezicht leer er toch mee leven dat alles wat warm is, koud kan worden en zelfs de langste winterslaap niet voor altijd is. Het spijt me dat ik kan zingen en spreken voor de klas dat mijn schrijfsels per dag meer worden gelezen dan jouw ontelbare populariteit Het spijt me van m’n korte haar en mijn kleren die waarschijnlijk nooit zullen tippen aan jouw veel te dure merkkledij vrouwelijk zijn is toch ook geen pretje Het spijt me dat mijn woorden beter nemen op papier waar ik zonder commentaar kan zeggen over jouw rottig karakter wat IK wil Het spijt me dat je ooit mijn vriendin was Het spijt me dat ik je ken en dat ik je voorlas uit wat ik dacht dat ik ben in boekvorm Het spijt me dat ik zwak ben en dat ik af en toe moet wenen dat ik je schouder nog het beste ken en dat ik van jouw geen afscheid kan nemen Het spijt me dat mijn ouders rot zijn en dat ik moet ventileren Het spijt me dat je denkt dat ik loog omdat ik niet veel hoef te studeren Het spijt me voor je pijn waar je mij nu de schuld van geeft Het spijt me voor die laffe ik die niet direct een gevat antwoord heeft Het spijt me nog het meest dat mijn oma stierf en ik er toch niet voor jou ben geweest op een moment dat ik jou nodig had Het spijt me dat er een hemel voor jou bestaat en dat je mij dumpt in de hel Het spijt me dat ik anders ben. Ik wou dat ik kon vliegen want als je mij dan zou laten vallen zou het minder pijn doen |
| reactie 1
|
|
|
EmmaSophia Berichten: 1 |
mooi hoor! |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Inderdaad erg mooi, en sterk |