Ideeën en suggesties: Favorieten gedichten
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Jaikdicht Berichten: 115 |
Is het niet een idee om een melding te krijgen, elke keer als iemand een gedicht van jou als favoriet opslaat? Dat je daar als het ware ook een overzicht van krijgt? Mij lijkt dat erg leuk om te zien! |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Dat zou wel erg handig zijn! Goed idee! Emma xoxo |
| reactie 2
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Dat is een leuk idee! Misschien moet ik die knop dan maar wat vaker gaan gebruiken, vergeet het nog weleens! xxlisanne |
| reactie 3
|
|
|
Je-ns Berichten: 81 |
Hè dat is echt een goed idee, zo kun je iemand anders ook goed laten blijken als je een gedicht goed vind |
| reactie 4
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Waardering is niet per sé waar het om gaat, maar het is inderdaad toch wel leuk te zien dat iemand je gedichten mooi vindt. In de tussentijd zijn reacties een leuke manier hiervoor |
| reactie 5
|
|
|
Waardering is niet waar deze site om draait, maar ik ben wel benieuwd naar welke gedichten wel en niet in de smaak vallen, en wie dat hebben gedaan, en hoe hun gedichten zijn! |
| reactie 6
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Bart, dan zou het ook handig zijn als ik eens reacties kreeg -,- Wel een leuk idee |
| reactie 7
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Twee (recente) gedichten, twee reacties, mooi score mijns inziens. Daar heb je gelijk in Jaikdicht, maar ik betwijfel soms of het daadwerkelijk de betere gedichten zijn die populair worden. Een gedicht in de liefdesgedichten categorie bijvoorbeeld, krijgt gemiddeld veel meer bezoekers en dus ook favo's. Maar inderdaad, reflectie en verbetering, dat is waar deze site om gaat. |
| reactie 8
|
|
|
Je-ns Berichten: 81 |
Ik zou graag ook aan anderen willen laten merken als een gedicht van hen bij mijn favorieten staat, soms heb ik geen woorden om uit te drukken dat ik een gedicht heel goed vind en dan zou ik het fijn vinden door diegene op deze manier te laten weten dat het een gedicht is die bij mijn favorieten hoort. En Patros, geen reactie betekent niet dat je gedicht niet gelezen wordt, je kan goed schrijven! |
| reactie 9
|
|
|
Jaa, daar heb je gelijk in je-ns! Dat vind ik ook, het laat toch extra blijken hoe goed/mooi je een gedicht vind |
| reactie 10
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Lijkt me een leuk idee! |
| reactie 11
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Ja dat zou echt tof zijn! |