Huiskamer: 5 mei ~ bevrijdingsdag
|
startpost
|
|
|---|---|
|
DJolien Berichten: 772 |
Hallo dichtsters en dichters, Zoals jullie allen weten is het 4 mei dodenherdenking. We staan stil bij het feit dat er vele mensen hebben gevochten maar het nooit hebben kunnen winnen. We hopen dat de oorlogen die geweest zijn, nooit weer zal terugkeren. 5 mei Op 5 mei worden er vele bevrijdingsfestivals gehouden. Zijn er hier nog mensen die plannen hebben om naar een van de festivals te gaan? Ik denk als ik ga dat ik naar Bevrijdingsfestival Overijssel ga, Zwolle. Heel misschien ga ik ook naar de Dam. Wie heeft plannen? Of wie lijkt het wat om met een groepje van 1001 te gaan? |
| reactie 1
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Heel veel plezier! xxlisanne |
| reactie 2
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Voor mij ligt dat helaas iets te ver. Anders graag! Veel plezier in ieder geval! |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Met een groepje van 1001 lijkt me wel wat |
| reactie 4
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Wie het leuk lijkt. Laat maar weten! Kunnen altijd zirn of het doorgaat! |
| reactie 5
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Als je maar niet met vorken gaat prikken. Ben wel eens naar zo een etentje van marokko.nl meegeweest. Kreeg gewoon een vork in mijn rechterhand. Moest ik met links verder eten. Ik knoeien want ik ben rechtshandig. Echt niet leuk. |
| reactie 6
|
|
|
VallyQ Berichten: 16 |
Ik ga naar het festival in Groningen. Was bijna naar Zwolle gegaan, maar kon het treinkaartje niet betalen Heel veel plezier allemaal! |
| reactie 7
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
klinkt cool Kamilla..of nouja.. begrijpelijk vooral.. ben zelf gewoon thuis vandaag.. al ben ik meestal met bevrijdingsdag wel ergens te vinden (meestal Groningen) mja misschien wel een leuk idee voor volgend jaar? een 1001 bevrijdingsdag? |
| reactie 8
|
|
|
VallyQ Berichten: 16 |
Groningen was wel goed te doen hoor!! Mega druk uiteraard, maar het weer was goed en voor zover ik meegekregen was, was de muziek niet eens zó slecht |
| Naar boven | |