1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Stel je voor: M'n tweede voorstelling

1
datum 09-04-14 00:02
startpost
Yvu22
Ik heb mezelf al eens voorgesteld, hele tijd geleden. Toen schreef ik erg veel.
Ik ben geen goede dichter vind ikzelf, vooral omdat het me op het moment niet lukt iets op papier te krijgen.....maarre... mijn naam is Youri van Unen en ben 33 jaar oud en verblijf op het moment in een afkickkliniek. Het gaat niet zo lekker op het m oment en ben erg depressief en heb veel dingen in me die ik nog niet verwerkt heb in mijn leven. Ik hoop hier wat inspiratie op te doen om weer te gaan schrijven, al is het maar 1 zin met een harde kern. Ik zou ook graag van andere mensen willen horen of ze suggesties hebben voor me om over te schrijven, en mss kan ik met iemand hier samen een gedicht schrijven. Lijkt het je wat, laat maar horen, ik stel absoluut geen eisen, schrijf me gewoon ok?

Groetjes Youri
datum 09-04-14 11:35
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Je kan dichten over de (kleine) dingen die je gelukkig maken. Of over de schoonheid der natuur. Ik zal een begin van een gedicht bedenken en dan zal ik het als persoonlijk bericht naar jou sturen.
Naar boven

1

Reageren op: M'n tweede voorstelling

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.